23 februari 2025

CCMA Sitevisit XL 2025
We kijken terug op een zeer geslaagde Sitevisit XL op 6 februari. Een hele dag op pad met de CCMA on tour bus langs ABN AMRO, Picnic en Eneco. Mooie bedrijven, vernieuwende klantcontactconcepten en inspirerende sprekers.
We blikken terug met enkele quotes van de deelnemers:
“Zicht- en voelbare energie van alle drie de managers, mooi om te zien hoe data Picnic drijft”
“Mooie inzichten over outsourcing”
“Echt een leuke inspirerende dag met gelijkgestemde professionals!”
“Heel leuk en leerzaam! Fijn om ook nieuwe vakgenoten te ontmoeten en leuk om een keer een ander format mee te maken”
Dank ABN AMRO, Picnic en Eneco voor de mooie bedrijfsbezoeken!
Check de aftermovie Sitevisit XL 2025
Andere artikelen
Nieuw in de CCMA podcast: Stephanie Spiessens, de 1e finalist van de Manager of the Year 2025 aan het woord!
In deze aflevering is Stephanie Spiessens, Business Lead Customer Care & Operations bij ABN AMRO te gast. Ze vertelt over haar reis van contactcenteradviseur naar leidinggevende, het belang van leiders die de werkvloer echt kennen, en haar overtuiging dat je soms gewoon zonder jas naar buiten moet durven gaan — experimenteren, innoveren en vooral doen.
Terugblik CCMA Digital Conversation 2025
Op 22 mei 2025 vond de 8e editie van Digital Conversation plaats, het jaarlijkse CCMA-event waarin dit jaar de impact van AI op klantcontact centraal stond.
We kunnen terugblikken op een geslaagd event, met kennissessies, topsprekers en veel netwerkmomenten!
CCMA Algemene Ledenvergadering 2025
Wij willen jou als trouw lid van de CCMA graag uitnodigen voor de aankomende Algemene Ledenvergadering. De plek waar ons verenigingsbeleid, in al jaar facetten besproken wordt.
CCMA Contact
De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden
via [email protected]