Maak kennis met onze vrienden

Vrienden van de CCMA leveren een extra bijdrage aan de CCMA en daarmee aan de ontwikkeling van de klantcontactbranche. De vrienden van de CCMA zijn organisaties die net dat beetje extra willen doen, net die extra stap verder willen zetten om het vak naar een hoger niveau te brengen. Als vriend van de CCMA geef je een sponsorbijdrage en heb je de mogelijkheid om mee te denken hoe je onder de aandacht gebracht wil worden. Denk hierbij aan zichtbaarheid op onze events, als (hoofd)sponsor of het initiëren van een eigen bijeenkomst of online event. Hiermee kom je direct onder de aandacht van jouw doelgroep.

Wij zijn Yource. Door een unieke combinatie van diensten waaronder outsourcing, insourcing, nearshoring en offshoring zorgen we voor maatwerk klantcontactoplossingen in de Benelux.

Dat doen wij middels slimme technologie, gepaard met jarenlange ervaring en opgebouwde kennis.

We zijn er van overtuigd dat in de wereld van digitaal contact mensen hét verschil maken! Daarom hebben we geen medewerkers, maar Members. Zij worden ondersteund en ontzorgd door een betrouwbare en digitale werkomgeving, zodat ze zich kunnen focussen op de kwaliteit van onze processen en op het toevoegen van waarde aan ieder klantcontact.

Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken omdat wij ervan overtuigd zijn dat klantcontact een vak is.

Dit doen wij door dagelijks onze klanten te helpen om goed om te gaan met hun klanten. Met meer dan 30 jaar ervaring zijn wij kennispartner voor organisaties op vele gebieden zoals advies, interim, teamleiders, trainingen én wij zijn een erkend opleidingsinstituut.

Met onze online Klantcontact Academy kunnen medewerkers zich met behulp van specifieke leerpaden bekwamen binnen het vakgebied klantcontact.

Bij Concentrix Catalyst werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in CX.
 
Concentrix Catalyst is het experience design en engineering team van Concentrix. Wij stellen samen toonaangevende bedrijven in staat om de toekomst van customer experience te ontwerpen, ontwikkelen en realiseren.

Bij Teleperformance geloven we dat in de wereld van digitaal contact de mens het verschil maakt.

Onze klantadviseurs onderscheiden zich door hun persoonlijke aanpak, waarmee ze waarde toevoegen aan elk klantcontactmoment. We maken gebruik van technologische oplossingen om het werk makkelijker en efficiënter te maken en omarmen de kennis en de creativiteit van onze medewerkers.

Onze missie: het verhogen van waarde uit ieder klantcontact.

Er is een revolutie gaande in klantenservice: de klant wil al z’n vragen direct in één contact opgelost zien, via welk kanaal dan ook. Dit vraagt om een vergaande integratie van klantsystemen. Seamly is daarvoor de slimme oplossing. We zorgen op een snelle manier voor naadloze integraties, met tal van systemen. Je kunt ons zien als de dirigent. We integreren alle losse klantsystemen tot een symfonisch orkest. Zo maken we de ultieme klantconversatie: naadloos en snel. Dit zorgt voor tevreden klanten en een efficiëntere organisatie.

Voor meer informatie over en de voordelen van ‘Vriend worden van de CCMA’ mail dan naar [email protected].

Heb je nog andere vragen of wil je meer weten over de vereniging, neem dan vrijblijvend contact op met ons secretariaat door te mailen naar [email protected].