CCMA
  • Home
  • Events 2025
    • 11 CCMA Awards 2025
      • Manager of the Year
        • Finalisten 2025
      • Teamleider van het Jaar
      • CCMA Future Award
    • Terugkijken op eerdere events
  • Nieuws
  • Kijkje in de keuken
  • Podcast
  • Over CCMA
    • Het bestuur
    • Vrienden Van CCMA
    • Leden Van CCMA
    • Historie
    • Internationaal
  • Contact
  • Menu Menu

Sitevisit XL 2025

6 februari 2025

We kijken terug op een zeer geslaagde Sitevisit XL op 6 februari. Een hele dag op pad met de CCMA on tour bus langs ABN AMRO, Picnic en Eneco. Mooie bedrijven, vernieuwende klantcontactconcepten en inspirerende sprekers.

We blikken terug met enkele quotes van de deelnemers:

“Zicht- en voelbare energie van alle drie de managers, mooi om te zien hoe data Picnic drijft”
“Mooie inzichten over outsourcing”
“Echt een leuke inspirerende dag met gelijkgestemde professionals!”
“Heel leuk en leerzaam! Fijn om ook nieuwe vakgenoten te ontmoeten en leuk om een keer een ander format mee te maken”

Dank ABN AMRO, Picnic en Eneco voor de mooie bedrijfsbezoeken!

Hieronder vind je de foto’s. We zien je graag volgend jaar!

Let op: het duurt even voordat de foto’s geladen worden.

Terugblik SiteVisit XL 2025 – de aftermovie

Nog even nagenieten van de SiteVisit van 6 februari 2025. Met de touringcar ging CCMA met 50 managers in klantcontact op bezoek bij:

  • ABN AMRO
  • Picnic
  • Eneco

Het was een inspirerende, leerzame dag, met veel netwerkmomenten om elkaar te leren kennen en van gedachten te wisselen.

.

CCMA Sitevisit XL in het nieuws

Verslag van Klantcontact.nl
Bezoek ABN AMRO door Maaike
Verslag van Ziptone
Bezoek Picnic door Maarten
Bezoek ENECO door Bart
Verslag door Customer First

Foto’s CCMA Sitevisit XL 2025

We gaan op bezoek bij…

ABN AMRO

Daar wil je bij zijn!

Ook in 2025 gaat de CCMA weer op uitgebreid bedrijfsbezoek. Een kijkje in de keuken van je collega’s. Leuker en inspirerender kunnen we het niet maken.

We gaan op bezoek bij de winnaar van de Manager of the Year award: Kim Knape van Picnic!

Ook bezoeken we Irene Aartsen, Eneco, medefinalist van de Manager of the Year award. En, we gaan op bezoek bij de finalist van de teamleider van het jaar: ABN AMRO.

De dag is geheel verzorgd, met lunch, walking diner en vervoer tussen de locaties.

Buiten alle inhoudelijke kennis en inspiratie die je op 6 februari opdoet, is deze dag de ultieme gelegenheid om te netwerken met mede contact center managers. In een intiem gezelschap van maximaal 40 deelnemers houd je waardevolle contacten aan deze Sitevisit XL over.

Deelname aan de Sitevisit XL kost je slechts 99 euro, inclusief vervoer, lunch en diner.

Ik schrijf me in!

Teaser 2025

Agenda site visit XL

Donderdag 6 februari

Tussen 8:00 en 9:00 wordt je ontvangen bij Eneco in Rotterdam.

Vervolgens vertrekken we per luxe touringcar naar ABN AMRO in Breda.

Na de sitevisit en lunch bij ABN AMRO gaan we naar Picnic in Dordrecht.

De dag wordt afgesloten bij Eneco, waar ook het walking dinner plaatsvindt.

Rond 19:00 is de Sitevisit XL afgelopen en ga je vol inspiratie naar huis.

Deelname aan de Sitevisit XL kost je slechts 99 euro, inclusief vervoer, lunch en diner.

Ik schrijf me in!

Terugblik 2024

Deelnemers Sitevisit XL 2025

PWN
ABN AMRO

Stappen

Update: Op dit moment is het maximum aantal deelnemers voor de Sitevisit XL bereikt. Wil je graag mee? Vul dan onderstaand formulier in. Wij zetten je op de reservelijst. Mocht er een plekje vrijkomen dan nemen we contact met je op!

  1. Meld je aan als ‘Geïnteresseerd’
  2. Vul onderstaand formulier in en meld je aan. Wij laten het jou weten als de inschrijvingen zijn gestart, inclusief het programma en de kosten
  3. Na inschrijving ontvang je van ons een factuur, na ontvangst van betaling ben jij verzekerd van je plek.
  4. Je krijgt de ontvangstbevestiging van je betaling en kan de datum in je agenda zetten.
  5. Wij houden jou op de hoogte van de planning, route en tijden in aanloop naar 6 februari toe.

Schrijf je snel in!

Deelnemers

Update: Op dit moment is het maximum aantal deelnemers voor de Sitevisit XL bereikt. Wil je graag mee? Vul dan onderstaand formulier in. Wij zetten je op de reservelijst. Mocht er een plekje vrijkomen dan nemen we contact met je op!

——————————————————————————————————-

De Sitevisit XL is bedoeld voor managers in klantcontact. Er zijn slechts 40 plekken beschikbaar en klantcontactmanagers hebben voorrang bij het inschrijven. Wij proberen een gezonde mix tussen klantcontactmanagers en leveranciers als deelnemers te borgen.

Inmiddels zijn alle leveranciers plekken vergeven. In de toekomst organiseren wij andere events waarvoor leveranciers worden uitgenodigd, bijvoorbeeld de Nationale Klantcontactweek in april en Manager of the Year in november 2025. Houdt daarvoor onze website in de gaten.

CCMA Contact

De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden via [email protected]

Handig

  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Verbinding in klantcontact
ccma.nl © 2025
  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}