23 februari 2025

CCMA Sitevisit XL 2025
We kijken terug op een zeer geslaagde Sitevisit XL op 6 februari. Een hele dag op pad met de CCMA on tour bus langs ABN AMRO, Picnic en Eneco. Mooie bedrijven, vernieuwende klantcontactconcepten en inspirerende sprekers.
We blikken terug met enkele quotes van de deelnemers:
“Zicht- en voelbare energie van alle drie de managers, mooi om te zien hoe data Picnic drijft”
“Mooie inzichten over outsourcing”
“Echt een leuke inspirerende dag met gelijkgestemde professionals!”
“Heel leuk en leerzaam! Fijn om ook nieuwe vakgenoten te ontmoeten en leuk om een keer een ander format mee te maken”
Dank ABN AMRO, Picnic en Eneco voor de mooie bedrijfsbezoeken!
Check de aftermovie Sitevisit XL 2025
Andere artikelen
AI in klantcontact: hoe Rabobank slim schakelt tussen mens en machine
In deze podcast hoor je hoe Rabobank generatieve AI inzet op twee fronten: klantcontact én medewerkerssupport.
Samen met Frodo de Poortere (Rabobank) en Sander Hesselink (Coniche) bespreken we o.a. chatbots, een hybride aanpak en een community van 16.000 testers.
Toekomst van klantcontact 2028-2030
Donderdag 17 april gingen we met 20 besluitvormers uit allerlei sectoren in gesprek over de toekomst van klantinteractie – en hoe je jouw organisatie voorbereidt op deze onzekere toekomst.
Terugblik op de Nationale Klantcontact Week 2025
De Nationale Klantcontact Week 2025 vond plaats van 7 t/m 11 april en was een groot succes!
CCMA Contact
De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden
via [email protected]