14 augustus 2025
Sahar leidt een klantenservice die dagelijks in contact staat met mensen op een van de meest kwetsbare momenten in hun leven. In deze aflevering deelt ze hoe ze technologie inzet als ondersteuning voor de mens, niet als vervanging, en hoe ze met haar team een gigantisch IT-transformatieproject droeg zonder het persoonlijke contact te verliezen.
Wat hoor je in deze aflevering?
- Waarom klantgerichtheid bij Monuta vanzelfsprekend is
- Hoe Sahar haar team meenam in de livegang van een volledig nieuw IT-landschap (in MVP-status)
- Hoe AI wordt ingezet om sterftepatronen te voorspellen en de capaciteit optimaal in te richten
- Wat ‘Samen winnen’ voor Sahar betekent en hoe ze dit vertaalt naar haar leiderschap
- En waarom zij bewust stopte met 5-jarenplannen en nu leeft en leidt vanuit dagelijkse intentie
Een eerlijke en inspirerende aflevering over leiderschap, verandering en het behouden van menselijkheid in een digitale wereld.
Veel luisterplezier!

Andere artikelen
Interviews met Manager of the Year finalisten door Customer First
Op 20 november is het zover, de CCMA Manager of the Year verkiezing. Er zijn dit jaar 5 finalisten die strijden om de titel. Maak kennis met de 5 finalisten middels mooie interviews. De interviews zijn verschenen in de laatste versie van Customer First. Nieuwsgierig? Hieronder vind je het artikel!
Jolanda Nijland (Univé): “Blije medewerkers zorgen voor blije klanten”
In de nieuwste aflevering van de CCMA-podcast Kijkje in de Keuken hoor je hoe Jolanda Nijland, Manager Particulieren bij Univé Stad en Land en finalist voor de Manager of the Year Award 2025, technologie en menselijk contact naadloos met elkaar verbindt.
De beste klantenservice is geen service: Erwin Hasselt (Feenstra) over klantgericht verbeteren, kleinschalige acties en groot resultaat.
Erwin Hasselt (Feenstra) “De beste klantenservice is als het niet nodig is om contact op te nemen”
In deze aflevering van Kijkje in de Keuken is Erwin Hasselt te gast, manager klantenservice bij Feenstra en één van de vijf finalisten voor de Manager of the Year Award 2025.
CCMA Contact
De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden
via [email protected]