Wie zijn we?
Klantcontact is overal
De Customer Contact Management Association (CCMA) is een toonaangevend en inspirerend platform en heeft als doel professionals in klantcontact met elkaar te verbinden. Via onze events brengen we deze ambitieuze professionals bij elkaar om te leren en te inspireren.
Hierbij gaat het vooral om het delen van kennis en het stimuleren van onderling contact binnen ons netwerk. Op deze manier brengen we samen het vak klantcontact naar een hoger niveau.
Voor wie zijn we er?
We richten ons primair op klantcontact professionals, dat zijn managers, teamleiders, trainers, coaches, planners, wfw-ers etc. Mensen die in de operatie zitten. Dat kan zowel in een inhouse als een outsourced opzet zijn.
Secundair (sorry ;-)) zijn voor ons leveranciers van klantcontact diensten. Denk dan aan leveranciers van: software, outsource diensten, werving en selectie, planning tools etc.
Praktisch
Bij onze evenementen streven we naar een verdeling van 80-20, waarbij 80% van onze deelnemer klantcontactprofessionals zijn.
Onze evenementen organiseren we in samenwerking met onze Vrienden, dat zijn vaak leveranciers die de CCMA breed steunen, en sponsoren. Zonder sponsoren kunnen onze evenementen niet bestaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden om ‘Vriend’ te worden, neem dan even contact met ons op via: [email protected]
Bestuur
De CCMA wordt bestuurd door klantcontact professionals. We zijn een vrijwilligers organisatie ‘voor en door klantcontactprofessionals’. Het bestuur is vrijwillig en onbetaald. Op deze pagina kan je zien wie er momenteel deel uitmaken van het CCMA bestuur.