In deze aflevering is Stephanie Spiessens, Business Lead Customer Care & Operations bij ABN AMRO te gast. Ze vertelt over haar reis van contactcenteradviseur naar leidinggevende, het belang van leiders die de werkvloer echt kennen, en haar overtuiging dat je soms gewoon zonder jas naar buiten moet durven gaan — experimenteren, innoveren en vooral doen.
In gesprek met de 5 finalisten van Manager of the Year 2025. Stephanie Spiessens, Business Lead Customer Care & Operations bij ABN AMRO, mag het spits afbijten. Met meer dan 300 mensen in haar subunit vertelt Stephanie openhartig over haar loopbaan, leiderschapsstijl en de toekomst van klantcontact.
Wat hoor je in deze aflevering:
- Waarom haar hele MT “van de vloer” komt en wat dat betekent voor het teamgevoel
- Hoe Stephanie het lef toont om nieuwe dingen te proberen (“zonder jas naar buiten!”)
- Hoe AI en continu verbeteren samenkomen in het programma COMPASS
- De kracht van medewerkersinput en het effect daarvan op werkplezier en klantbeleving
- Waarom klantcontact géén afvoerputje meer is, maar topsport
Laat je inspireren door Stephanie’s pragmatische aanpak, haar visie op de menselijke maat in digitalisering én hoe zij het verschil maakt voor klant én collega. Maak kennis met de 1e Manager of the Year 2025 finalist!
