CCMA
  • Home
  • Events 2025
    • 11 CCMA Awards 2025
      • Manager of the Year
        • Finalisten 2025
      • Teamleider van het Jaar
      • CCMA Future Award
    • Terugkijken op eerdere events
  • Events 2026
    • 04 Nationale Klantcontact Week 2026
  • Nieuws
  • Kijkje in de keuken
  • Podcast
  • Over CCMA
    • Het bestuur
    • Vrienden Van CCMA
    • Leden Van CCMA
    • Historie
    • Internationaal
  • Contact
  • Menu Menu

CCMA Manager of the Year 2024: Kim Kistemaker – Knape

De winnaar van de CCMA Manager of the Year 2024 kan zeer goed schakelen tussen diverse niveaus.

Kan complexe zaken makkelijk maken en kan strategie uitstekend in executie brengen.

Je neemt je persoonlijke ontwikkeling zeer serieus door continu feedback op te halen en door te pakken daarop.

Dit leidt tot een grote groei en zakelijk succes binnen klantcontact.

Het jury rapport:

Kim, je hebt een ongelofelijke ondernemende drive en een heldere stip op de horizon voor je eigen ontwikkeling en voor je team.

Tegelijkertijd neem je af en toe een stap terug om te reflecteren en bij te sturen.

De jury heeft gezien dat jouw persoonlijke missie op het gebied van duurzaamheid terugkomt in je werk en de maatschappij.

Je lange termijn visie wordt gedragen door je team en de organisatie omdat jij deze helder communiceert op continue wijze.

Donderdag 7 november 2024 was het zo ver. De CCMA Manager of the Year 2024 verkiezing. Wie zou de opvolger van René Knoppenburg worden?

CX = Customer Experiments

Allereerst werd er die middag door de dagvoorzitter Sydney Brouwer afgetrapt met inspirerende keynote over de essentie van Experimenteren om klantenervaringen te verbeteren. De +1 is voor elke klantcontact manager een ‘must’.

4 x Let’s Connect!

Daarna mochten alle 4 finaliseren: Irene Aartsen, Martijn Lingeman, Monique Sinkiewicz- van den Broek en Kim Kistemaker-Knape op het podium hun visie en ideeën laten zien en horen. Elke finalist had van de Jury een Gouden envelop met het onderwerp gekregen. Daar moesten ze het mee doen! Het publiek werd 4 keer verrast door heel verschillende verhalen. Chocola etende honden, het optimale klantgerichte logistieke proces, klantcontact tijdens de energiecrisis en het blijven ontwikkelen van jezelf en je teams. Alle variaties en thema’s kwamen langs. Door elke finalist op zijn en haar eigen manier.

Verbinden in de praktijk

Na deze inhoudelijke inspiratie was het tijd om Verbinden in de praktijk te brengen. Tijdens een uitstekende borrel + uitgebreid diner konden de klantcontact professionals bij praten en gedachten delen.

Customer Experience Renaissance

Na het diner werd het publiek uitgedaagd en geïnspireerd door Steven van Belleghem. Hij nam ons mee naar klantcontact in het AI tijdperk. Waarin High Value Customer Service Agents hét verschil blijven maken. Agents die ongelimiteerd tijd hebben om, die enkele keer dat een klant niet geautomatiseerd geholpen kan worden, écht waarde toevoegen.

Bekendmaking winnaar CCMA Manager of the year 2024

Natuurlijk blijft een uitverkiezing door een jury een zekere mate van subjectiviteit houden. Met de uitstekende uitleg van Jury voorzitter, Maaike Rosendaal-Olsthoorn, werd er voor alle luisteraars duidelijk hoe intensief en veelzijdig het juryproces geweest was. De maximale objectiviteit wordt gezocht, zonder voorbij te gaan aan de diversiteit van alle finalisten.

Uiteindelijk was de CCMA winnaar Kim Kistemaker-Knape, Customer Succes Lead bij Picnic. Een waardige opvolger van René Knoppenburg!

Terugblik Manager of the Year 2024 – de aftermovie

Beleef de dag opnieuw en blik terug op de beelden van de uitreiking van afgelopen donderdag 7 november 2024.

CCMA Contact

De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden via [email protected]

Handig

  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Verbinding in klantcontact
ccma.nl © 2025
  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}