5 augustus 2025

In deze aflevering van Kijkje in de Keuken is Jolanda Nijland, Manager Particulieren bij Univé Stad en Land te gast. Zij is één van de vijf finalisten voor de Manager of the Year Award 2025.
Jolanda geeft leiding aan zowel het klantcontactcenter als 13 fysieke Univé-winkels. Haar motto? Blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Van AI-coaching tot een continu verbeterbord op de werkvloer – Jolanda’s aanpak draait om betrokkenheid, eigenaarschap en plezier in het werk.
Wat hoor je in deze aflevering?
- Hoe Univé met AI de werkdag van medewerkers makkelijker én leuker maakt
- Waarom menselijk contact voor Jolanda altijd leidend blijft in een digitale wereld
- Hoe het concept ‘Beter is Anders’ medewerkers aanzet om elke dag te verbeteren
- De kracht van lokale betrokkenheid dankzij Univé’s mobiele winkel
- Hoe een inspirerende werkomgeving direct impact heeft op de klantbeleving
Een aflevering vol praktische voorbeelden en inspiratie voor iedereen die gelooft dat échte klantgerichtheid begint bij je eigen team.
Veel luisterplezier!
Andere artikelen
Sahar Salimian (Monuta): “Klantgerichtheid zit in ons DNA, maar ook wij moeten soms leren iets zakelijker te zijn”
Sahar leidt een klantenservice die dagelijks in contact staat met mensen op een van de meest kwetsbare momenten in hun leven. In deze aflevering deelt ze hoe ze technologie inzet als ondersteuning voor de mens, niet als vervanging, en hoe ze met haar team een gigantisch IT-transformatieproject droeg zonder het persoonlijke contact te verliezen.
Interviews met Manager of the Year finalisten door Customer First
Op 20 november is het zover, de CCMA Manager of the Year verkiezing. Er zijn dit jaar 5 finalisten die strijden om de titel. Maak kennis met de 5 finalisten middels mooie interviews. De interviews zijn verschenen in de laatste versie van Customer First. Nieuwsgierig? Hieronder vind je het artikel!
De beste klantenservice is geen service: Erwin Hasselt (Feenstra) over klantgericht verbeteren, kleinschalige acties en groot resultaat.
Erwin Hasselt (Feenstra) “De beste klantenservice is als het niet nodig is om contact op te nemen”
In deze aflevering van Kijkje in de Keuken is Erwin Hasselt te gast, manager klantenservice bij Feenstra en één van de vijf finalisten voor de Manager of the Year Award 2025.
CCMA Contact
De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden
via [email protected]