Captains Conference
5 juni 2025
Op donderdag 5 juni 2025 organiseert CCMA in samenwerking met Klantcontact.nl, de allereerste Captains Conference. De Captains Conference is een uniek en exclusief evenement voor managers van middelgrote (vanaf 25 medewerkers) en grote inhouse klantenservice- en customer service afdelingen.
De vier sprekers op de Captains Conference zijn bekend: Bart van de Sande (ABN AMRO), Kay Dieke (Cool Blue), Martijn Franssen (Eneco) en Marit Bouwmeester (Olympisch zeilkampioene).
ABN Amro: de winnende Human-Technologie formule
Bart van de Sande is voorzitter van het bestuur van de CCMA en als Head of Customer Service eindverantwoordelijk voor de afdeling Customer Care Personal & Wealth binnen ABN AMRO. Bart gaat tijdens de Captains Conference in op de vraag: wat is de winnende Human-Technologie formule?
Coolblue: van bedrijfsstrategie naar klantcontactstrategie
Kay Dieke was als voormalig domeinbaas Klantenservice en huidig Head of People lange tijd eindverantwoordelijk voor het klantcontact van Coolblue.
Kay praat de deelnemers bij over hoe Coolblue de vertaalslag maakt van de unieke bedrijfsstrategie naar de klantcontactstrategie. Hoe zaken als kanaalstrategie, sourcingstrategie, kennismanagement, digitalisering en workforce management ingericht zijn. Daarnaast besteedt hij aandacht aan hoe Coolblue de mens in het klantcontact centraal stelt.
Eneco: sturen op customer value
Martijn praat de bezoekers van de conference bij over sturen op customer value en Eneco’s strategie daarvoor. Eneco wil in ieder live klantcontact waarde toevoegen. In de gevallen dat je geen waarde kunt toevoegen in het live contact, moet je kiezen voor het voorkomen van contact, het digitaliseren van contact of het uitbesteden van klantcontact.
Hoe vind je binnen die kaders de juiste balans tussen kosten en kwaliteit? Welke keuzes moet je daarbij maken? Martijn vertelt hoe hij dit doet binnen de setting van Eneco.
Marit Bouwmeester: olympisch zeilkampioene
Als meest succesvolle zeilster in de Olympische geschiedenis én als captain van het team waarmee ze haar titel behaalde, deelt Marit Bouwmeester haar inzichten over leiderschap, teamdynamiek en het belang van mindset. Ze benadrukt het principe ‘control the controllables’ en hoe dit toepasbaar is binnen klantcontactomgevingen.
Interactief event
Het wordt geen traditioneel congres, maar een interactief event waar je in gesprek gaat met vakgenoten: senior managers die dezelfde uitdagingen en kansen ervaren in hun rol als leider binnen klantcontact. In een besloten setting, zonder een overdosis aan commerciële prikkels en pitches.
Het draait om écht leren van elkaar, kennis en inspiratie opdoen en bouwen aan een toekomstbestendige strategie voor jouw organisatie. De conference biedt inspirerende keynotes, interactieve sessies en waardevolle gesprekken. Dit wil je niet missen.
De conference vindt plaats in evenementenlocatie Mereveld in Utrecht.
De CCMA en Klantcontact.nl Captains Conference wordt mogelijk gemaakt door Pegamento, Polly.Help, SkyWalker en SUSA.
Erbij zijn?
Stuur ons dan een e-mail met je naam, functie, korte motivatie en contactgegevens en dan nemen we zsm contact met je op.