Sponsoring Manager of the Year
Ook dit jaar organiseert CCMA het Manager of the year event, samen met hoofdsponsor Yource. Zoals ieder jaar wordt het een geweldige bijeenkomst van de beste professionals in de klantcontactbranche, waar we onthullen wie zich dé manager van 2024 mag noemen.
Het event Manager of the Year kunnen wij niet mogelijk maken zonder de hulp van onze sponsoren.
Sponsoring in 2024 is niet meer mogelijk. Wil je sponsor worden in 2025, en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan even contact met ons op!
Yource
Yource is een Business Process Outsourcer in klantcontact. Door een unieke combinatie van diensten, waaronder Outsourcing, Insourcing, Staffing, Recruitment, Nearshoring, Offshoring en Tech oplossingen, is Yource in staat om waarde toe te voegen aan klantinteracties voor haar Partners (opdrachtgevers).
Dit doet Yource met meer dan 12.000 Members (medewerkers) vanuit 9 verschillende landen in meerdere talen.
Custom Connect
Custom Connect is een Business Proces Outsourcing (BPO) organisatie op het gebied van klantcontact.
Ze zijn een internationaal en meertalige organisatie met een strategische footprint in Nederland, Suriname en Zuid-Afrika.
Hun internationale spreiding stelt ze in staat om onshore en offshore klant contact oplossingen te bieden met een zeer hoge mate van flexibiliteit.
Coniche
Als Coniche helpen wij organisaties al tientallen jaren met het verbeteren van hun klantcontact. Met advies en operationele ondersteuning. Klantcontact verdient het om beter op de kaart te worden gezet. Daar strijden wij voor!
Voor ons de reden om MOTY te steunen. We zijn supertrots op de kandidaten die hieraan meedoen want klantcontact is een vak. Heel veel succes!
Inbenta
Inbenta is een technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in natuurlijke taalverwerking en kunstmatige intelligentie. Het biedt oplossingen zoals chatbots, zoekmachines en klantondersteuningssystemen die bedrijven helpen hun klantenservice te automatiseren en te verbeteren. Door gebruik te maken van geavanceerde AI-algoritmen en semantische technologie, zorgt Inbenta ervoor dat klanten sneller en nauwkeuriger antwoorden krijgen op hun vragen.
Frontline
Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Maar hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en ook nog eens zo efficiënt mogelijk?
Met die technologie kan Frontline Solutions je helpen want wij zorgen dat klantcontact werkt!
Randstad
Randstad Customer Contact is gespecialiseerd in gekwalificeerd callcenter en contactcenter personeel.
Als specialist in de branche kunnen wij gemotiveerde contactcenter medewerkers matchen met bedrijven waar zij kunnen excelleren. Van agent tot supervisor/teamleider, Randstad Customer Contact regelt het.
Hagenaar
Door onze projectmatige aanpak ontzorgen wij je in al jouw reclameprojecten. Hierdoor kan jij je focussen op je bedrijfsvoering.
Creatief meedenken in oplossingen voor jouw reclameproject typeert onze werkwijze. Daarnaast produceren wij alles van A tot Z in eigen huis. Hierdoor ben je verzekerd van een constante hoge kwaliteit en betrouwbare levertijden.
Axians
Axians levert hoogwaardige ERP software oplossingen voor het optimaliseren van jouw bedrijfsprocessen. Deze oplossingen zijn geschikt voor vrijwel iedere projectgeoriënteerde organisatie. Onze oplossingen zitten vol best practices waarmee je direct aan de slag kunt, maar met genoeg vrijheid om het naar de wensen van jouw organisatie in te richten. Daarnaast zijn er verschillende add-ons beschikbaar om de efficiëntie binnen jouw bestaande systeem te verbeteren. De bedrijfsoplossingen zijn allemaal ontwikkeld op basis van de software van Exact.
Seamly
Seamly is dé integrator van al je systemen zodat je de beste (en award-winning) conversational cases krijgt. Altijd naadloos, super klantvriendelijk, slim, efficient en schaalbaar.
Worktobee
Worktobee bemiddelt op een snelle en slagvaardige manier personeel in uitvoerende banen met oog voor competenties, motivatie en cultuur. Klantcontact is onze oer-branche een we leveren een groot aantal grote en kleine bedrijven, zowel facilitair als in-house.
Met een recruitmentteam dat de klantcontactbranche kent en de vaktaal spreekt, een AI-gestuurde selectiemethode en een zeer grote, landelijke kandidatendatabase heeft Worktobee jouw team in no-time compleet.
Vipcom
Verbeter de klantbeleving met Zoom en ViPcom
Bij ViPcom staat klantbeleving centraal, en met Zoom bieden we een krachtige tool die bedrijven helpt om hun customer experience (CX) te versterken. Waar klantcontact vaak werd gezien als een operationele taak, is het nu een essentieel onderwerp in boardrooms. Bedrijven begrijpen steeds beter dat klanttevredenheid en loyaliteit onmisbaar zijn voor groei. Zoom, de marktleider op het gebied van videocommunicatie, kan hier ook voor uw bedrijf een sleutelrol inspelen.
Freshworks
Freshworks biedt slimme AI-gedreven software oplossingen voor IT support, klantenservice en sales, voor optimale klant- en medewerkerstevredenheid. Freshworks stelt bedrijven in staat de allerbeste service te bieden met gebruiksvriendelijke, intuïtieve tools en oplossingen.
Teleperformance
Teleperformance is een wereldleider in klantbeleving, met meer dan 400.000 gepassioneerde medewerkers in 80+ landen.
Wat Teleperformance uniek maakt, is hun toewijding aan zowel kwaliteit als innovatie. Ze bieden op maat gemaakte oplossingen die inspelen op de specifieke behoeften van elk merk, en combineren menselijke interactie met geavanceerde technologie.
De focus op talentontwikkeling en teamwork creëert een inspirerende werkomgeving, waarin medewerkers kunnen groeien en excelleren.
Door deze krachtige combinatie van mens en technologie, zorgt Teleperformance voor uitzonderlijke klantbelevingen en langdurige partnerships, wat hen onderscheidt in de competitieve markt van klantcommunicatie.