CCMA Manager of the Year 2024: Kim Kistemaker – Knape
De winnaar van de CCMA Manager of the Year 2024 kan zeer goed schakelen tussen diverse niveaus.
Kan complexe zaken makkelijk maken en kan strategie uitstekend in executie brengen.
Je neemt je persoonlijke ontwikkeling zeer serieus door continu feedback op te halen en door te pakken daarop.
Dit leidt tot een grote groei en zakelijk succes binnen klantcontact.
Het jury rapport:
Kim, je hebt een ongelofelijke ondernemende drive en een heldere stip op de horizon voor je eigen ontwikkeling en voor je team.
Tegelijkertijd neem je af en toe een stap terug om te reflecteren en bij te sturen.
De jury heeft gezien dat jouw persoonlijke missie op het gebied van duurzaamheid terugkomt in je werk en de maatschappij.
Je lange termijn visie wordt gedragen door je team en de organisatie omdat jij deze helder communiceert op continue wijze.
Donderdag 7 november 2024 was het zo ver. De CCMA Manager of the Year 2024 verkiezing. Wie zou de opvolger van René Knoppenburg worden?
CX = Customer Experiments
Allereerst werd er die middag door de dagvoorzitter Sydney Brouwer afgetrapt met inspirerende keynote over de essentie van Experimenteren om klantenervaringen te verbeteren. De +1 is voor elke klantcontact manager een ‘must’.
4 x Let’s Connect!
Daarna mochten alle 4 finaliseren: Irene Aartsen, Martijn Lingeman, Monique Sinkiewicz- van den Broek en Kim Kistemaker-Knape op het podium hun visie en ideeën laten zien en horen. Elke finalist had van de Jury een Gouden envelop met het onderwerp gekregen. Daar moesten ze het mee doen! Het publiek werd 4 keer verrast door heel verschillende verhalen. Chocola etende honden, het optimale klantgerichte logistieke proces, klantcontact tijdens de energiecrisis en het blijven ontwikkelen van jezelf en je teams. Alle variaties en thema’s kwamen langs. Door elke finalist op zijn en haar eigen manier.
Verbinden in de praktijk
Na deze inhoudelijke inspiratie was het tijd om Verbinden in de praktijk te brengen. Tijdens een uitstekende borrel + uitgebreid diner konden de klantcontact professionals bij praten en gedachten delen.
Customer Experience Renaissance
Na het diner werd het publiek uitgedaagd en geïnspireerd door Steven van Belleghem. Hij nam ons mee naar klantcontact in het AI tijdperk. Waarin High Value Customer Service Agents hét verschil blijven maken. Agents die ongelimiteerd tijd hebben om, die enkele keer dat een klant niet geautomatiseerd geholpen kan worden, écht waarde toevoegen.
Bekendmaking winnaar CCMA Manager of the year 2024
Natuurlijk blijft een uitverkiezing door een jury een zekere mate van subjectiviteit houden. Met de uitstekende uitleg van Jury voorzitter, Maaike Rosendaal-Olsthoorn, werd er voor alle luisteraars duidelijk hoe intensief en veelzijdig het juryproces geweest was. De maximale objectiviteit wordt gezocht, zonder voorbij te gaan aan de diversiteit van alle finalisten.
Uiteindelijk was de CCMA winnaar Kim Kistemaker-Knape, Customer Succes Lead bij Picnic. Een waardige opvolger van René Knoppenburg!
Terugblik Manager of the Year 2024 – de aftermovie
Beleef de dag opnieuw en blik terug op de beelden van de uitreiking van afgelopen donderdag 7 november 2024.