Meet the finalisten!
Op maandag 29 april zijn de vier finalisten bekend gemaakt die meegaan naar de uitreiking op donderdag 7 november aanstaande. Uit een lijst van maar liefst 73 genomineerden heeft de jury de volgende vier finalisten geselecteerd.
Kim Knape
Teamlead Customer Success – Picnic
“Ik ben Kim, Teamlead Customer Success bij Picnic én uiteraard onwijs blij met deze nominatie! Een voorbeeld van een voor mij geslaagde dag is als ik met mijn team stappen heb gezet in bijvoorbeeld het verbeteren van onze planning, CS input heb geleverd aangaande het verbeteren van een bepaalde product-groep, ik de dag begonnen ben met sporten en natuurlijk niet te vergeten: aan het einde van de dag mijn blije kinderen ophaal van de opvang.”
Irene Aartsen
Manager Customer Care & Operations – Eneco
“Mijn naam is Irene Aartsen, Manager Customer Care & Operations bij Eneco. Als enthousiaste leider focus ik me op het neerzetten en coachen van kwalitatief sterke teams. Door de inzet van techniek en innovaties worden onze klantexperts ontzorgt en kunnen zij zich richten op het toevoegen van waarde voor onze klanten. Naast deze interessante baan houd ik van hardlopen, borrelen met vrienden en ga ik er graag op uit met mijn gezin.”
Monique Van den broek
Manager Serviceteams – Unitedconsumers
“Mijn naam is Monique en ik ben Manager Serviceteams bij Unitedconsumers. Elke dag sta ik klaar om samen met mijn teams de beste service te bieden voor onze klanten. Een gelukkige klant én collega geeft mij een energiek en voldaan gevoel!
Thuis laad ik op door met mijn lieve gezin te genieten van lekker eten, activiteiten, een stukje hardlopen of rustig te ontspannen in de avondzon op het bankje in de achtertuin. Ik ben enorm trots en vereerd dat ik als finalist voor de Manager of the year award deze mooie reis mag maken.”
Martijn Lingeman
Senior Manager Delivery – Conduent
“Innovatie in klantcontact gaat niet alleen over het vinden van nieuwe technologische oplossingen, maar ook over het ontwikkelen van een cultuur van continue verbetering en een open mind voor nieuwe ideeën waar zowel medewerker als klant centraal staan. Blijf de verbinding zoeken, Let’s Connect!”