CCMA
  • Home
  • Events 2025
    • 11 CCMA Awards 2025
      • Manager of the Year
        • Finalisten 2025
      • Teamleider van het Jaar
      • CCMA Future Award
    • Terugkijken op eerdere events
  • Nieuws
  • Kijkje in de keuken
  • Podcast
  • Over CCMA
    • Het bestuur
    • Vrienden Van CCMA
    • Leden Van CCMA
    • Historie
    • Internationaal
  • Contact
  • Menu Menu

Meet the finalisten!

Op maandag 29 april zijn de vier finalisten bekend gemaakt die meegaan naar de uitreiking op donderdag 7 november aanstaande. Uit een lijst van maar liefst 73 genomineerden heeft de jury de volgende vier finalisten geselecteerd.

Kim Knape

Teamlead Customer Success – Picnic

“Ik ben Kim, Teamlead Customer Success bij Picnic én uiteraard onwijs blij met deze nominatie! Een voorbeeld van een voor mij geslaagde dag is als ik met mijn team stappen heb gezet in bijvoorbeeld het verbeteren van onze planning, CS input heb geleverd aangaande het verbeteren van een bepaalde product-groep, ik de dag begonnen ben met sporten en natuurlijk niet te vergeten: aan het einde van de dag mijn blije kinderen ophaal van de opvang.” 

Irene Aartsen

Manager Customer Care & Operations – Eneco

“Mijn naam is Irene Aartsen, Manager Customer Care & Operations bij Eneco. Als enthousiaste leider focus ik me op het neerzetten en coachen van kwalitatief sterke teams. Door de inzet van techniek en innovaties worden onze klantexperts ontzorgt en kunnen zij zich richten op het toevoegen van waarde voor onze klanten. Naast deze interessante baan houd ik van hardlopen, borrelen met vrienden en ga ik er graag op uit met mijn gezin.” 

Monique Van den broek

Manager Serviceteams – Unitedconsumers

“Mijn naam is Monique en ik ben Manager Serviceteams bij Unitedconsumers. Elke dag sta ik klaar om samen met mijn teams de beste service te bieden voor onze klanten. Een gelukkige klant én collega geeft mij een energiek en voldaan gevoel! 

Thuis laad ik op door met mijn lieve gezin te genieten van lekker eten, activiteiten, een stukje hardlopen of rustig te ontspannen in de avondzon op het bankje in de achtertuin. Ik ben enorm trots en vereerd dat ik als finalist voor de Manager of the year award deze mooie reis mag maken.” 

Martijn Lingeman

Senior Manager Delivery – Conduent

“Innovatie in klantcontact gaat niet alleen over het vinden van nieuwe technologische oplossingen, maar ook over het ontwikkelen van een cultuur van continue verbetering en een open mind voor nieuwe ideeën waar zowel medewerker als klant centraal staan. Blijf de verbinding zoeken, Let’s Connect!” 

CCMA Contact

De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden via [email protected]

Handig

  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Verbinding in klantcontact
ccma.nl © 2025
  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}