CCMA Homepage      Event      Nationale Klantcontact Week

Hoofdsponsor :  

Nationale Klantcontact Week:

8 t/m 12 maart 2021 ‘NKW: Connect!’

Naast de waardering die bedrijven reeds hebben voor klantcontact medewerkers, willen we ook graag meer aandacht voor het vak klantcontact. Met deze week willen we zowel bij de organisatie zelf als bij de medewerker een bewustzijn creëren waarom het belangrijk is om de juiste en de beste mensen in het contactcenter te hebben. Een klantcontactcenter met waardevolle mensen die meer tijd besteden aan waardevolle contacten, is prettig voor de klant en voor de organisatie. Dát kan het verschil maken!

Klantcontact, een gaaf vak!

Klantcontact is een vak. De mensen die er écht goed in zijn, zijn vakspecialisten. Zij lossen problemen op, verwijzen klanten snel en efficiënt, helpen mensen verder en zorgen niet alleen voor tevreden, maar ook voor blije klanten! Klanten met een lach op hun gezicht, kunnen alleen geholpen zijn door klantcontact specialisten met een lach op hun gezicht. Klantcontact specialisten die gelukkig zijn in hun werk, die het naar hun zin hebben bij het bedrijf waarvoor ze werken, die iedere dag weer gemotiveerd zijn en ongelooflijk hard werken. Daarom mogen klantcontact medewerkers best wat vaker in het zonnetje worden gezet. Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden ze erkend voor wie zij zijn: de specialisten die klanten gelukkig maken. En dat mag best eens flink gevierd worden!

Thema 2021

Voor dit jaar heeft de organisatie gekozen voor een thema wat zowel actueel en relevant is en waar het uiteindelijk in ons vakgebied allemaal om gaat: verbinding. Als klantcontact professional maak je elke dag verbinding. Of dat nu telefonisch is of digitaal, je staat in verbinding met de klant. En niet alleen met de klant maar zeker ook met je team, je collega’s en je manager. In deze tijden van Corona en het vele thuiswerken, is het hebben van verbinding cruciaal. Zaken als gevoel van waardering, oprechte aandacht en interesse, maar ook een werk- of sociaal isolement, zijn zomaar wat woorden die ons allemaal bezighouden.

Daarom willen we tijdens de NKW 2021 stilstaan bij hoe jullie connected blijven én hoe jullie de connectie aangaan. Deel met je vakgenoten hoe jullie als team elke dag weer voor de ultieme verbinding gaan. En uiteraard, net zoals de afgelopen twee edities van de NKW, zal Instagram het kloppende hart van deze week zijn!

Heb je vragen?

Neem contact op met Melike Karatas via m.karatas@coniche.nl of 0633179747.

Ga snel naar

Wat gaan we doen?Programma - Aanmelden - NKW 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2021 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING