INSPIRATION
Samenwerken met PASSIE voor KLANTCONTACT: INSPIRATIE door CONVERSATIE
Laat je op donderdag 23 mei inspireren en bijpraten door CX en AI experts over de nieuwste technologische trends en klantcases in customer service.
- De kansen, mogelijkheden, uitdagingen en risico’s van innovaties zoals GEN AI.
- Is alles wat kan ook wenselijk om te ontwikkelen of kunnen technologische ontwikkelingen ten koste gaan van onze menselijkheid en onderlinge cohesie?
- De scheidslijn tussen echt en nep verdwijnt online definitief. GEN AI zal steeds vaker gebruikt worden om mensen te beïnvloeden.
CONVERSATION
Na een keynote gaan we met elkaar in gesprek over AI en digitalisering in klantcontact, waaronder:
- Vriendschappelijke gevoelens koesteren voor een AI-metgezel wordt steeds normaler, maar kun je met een AI technologie de klant in het hart raken?
- (Hoe) werkt AI technologie in de praktijk, zoals bij het vertalen in een real-time conversatie?
- Hoe zorgen we voor de juiste balans tussen efficiency, sociaal maatschappelijk ondernemen en de menselijke maat in klantcontact?
Programma
13:00 – Ontvangst
13.30 – INSPIRATION UPDATE
14:15 – Koffie/ thee
14.30 – CONVERSATION
15.00 – Break
15.30 – INSPIRATION CASES
16.15 – Koffie/ thee
16.30 – CONVERSATION
17:00 – Afsluiting
LOCATIE
Vanaf 13:00 uur ben je van harte welkom bij het Eem Klooster in Amersfoort.
Adres:
Eem Klooster
Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort
Digital conversation wordt mogelijk gemaakt dankzij
Deelnemen aan Digital Conversation
Dit event is bedoeld voor klantcontact managers en hun digitale evenknie. Deelname is op uitnodiging van de CCMA, Concentrix Catalyst, Seamly of Coniche. Op dit moment is de deelnemerslijst VOL. Ben jij manager in klantcontact en wil je graag deelnemen aan dit event? Vul dan je gegevens in, dan zetten we je op de reservelijst. Als er een plek vrijkomt nemen we contact met je op!