Zijn computers anno 2025 slimmer dan de mens?
…of zijn taalmodellen nog steeds niet “echt” slim maar produceren ze uitkomsten die wij slim kunnen vinden? Er is een AI-architectuur ontwikkeld die op expert-niveau antwoorden kan geven op het gebied van wetenschap, wiskunde en programmeren. Is dit dan ook de voorbode van een intelligentie-explosie in Customer Service?
En hoe kan die AI Technologie bijdragen aan jouw doelstellingen en plannen voor 2025/2026? Wordt AI net zo onmisbaar als stroom? Laat je inspireren op CCMA Digital Conversation op donderdag 22 mei 2025 in Amersfoort.
CONVERSATION
Na een keynote gaan we met elkaar in gesprek over AI en digitalisering in klantcontact, waaronder:
-
Slimme automatisering waarbij AI-agents complete bedrijfsprocessen zullen overnemen.
-
Digitale assistenten voor jou als professional op je werk. Deze assistenten bestaan uit meerdere agents die taken uitvoeren namens jou.
-
Artificiële collega’s naast de persoonlijke assistenten. Dit zijn AI-agents die specifiek getraind zijn voor een bepaalde rol of functie.
En nog veel meer, waaronder 2 cases van Rabobank en Eneco:
Eneco: Een 6 jaar oud Chatbot platform vervangen door een spiksplinternieuw Microsoft Co-Pilot Studio platform in 3 maanden! Dat terwijl het oude platform in die tijd volledig on par bleef met de KPI’s en de operatie bij live gaan geen enkele onderbreking heeft gemerkt.
Rabobank: Ontdek hoe Rabobank samen met Deepdesk klantinteracties transformeert. Aan de hand van praktische voorbeelden laat Rabobank zien hoe je snel en effectief GenAI kan toepassen en op grote schaal kan implementeren zodat je zichtbare impact maakt op je belangrijkste KPI’s.
Programma
-
-
13:00 Ontvangst & opening CCMA
-
13:30 Next GEN AI Customer service 2025
-
14:00 Conversational Service Rabobank & Eneco
-
15:00 pauze
-
15:30 Demo’s & Conversations
-
16:30 AI transformational panel
-
17:00 Borrel & afsluiting CCMA
-
LOCATIE
Om 13:00 uur ben je van harte welkom bij het Eem Klooster in Amersfoort.
Adres:
Eem Klooster
Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort
Digital conversation wordt mogelijk gemaakt dankzij
Deelnemen aan Digital Conversation 2025
-
Dit event is bedoeld voor klantcontact managers en hun digitale evenknie. Deelname is op uitnodiging van de CCMA, Concentrix Catalyst, Neople, Seamly of Coniche.
-
Ben jij manager in klantcontact en wil je graag deelnemen aan dit event? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je gegevens, dan zetten we je op de reservelijst. Als er een plek vrijkomt nemen we contact met je op!
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan