In deze nieuwe podcast komt alles rondom klantcontact aan bod: de operatie, digitalisering, AI, het optimaliseren van klantreizen en het ondersteunen van je medewerkers.
Edward van Wingerden
Edward van Wingerden is Programma Directeur Customer Care bij Renewi. Samen met zijn team klantenservice medewerkers, digital en proces management werkt hij iedere dag aan een betere klantervaring.
Edward werkt aan de sweet spot van het digitaliseren van klantcontact en het optimaliseren van de klantreis. In deze podcast draait alles om klantcontact: van operatie en digitalisering tot AI, klantreisoptimalisatie en medewerkerondersteuning. Edward deelt alle ins en outs van zijn klantcontactafdeling. Hij vertelt hoe hij dagelijks klantcontact verbetert en innoveert.
Edward van Wingerden, programma directeur customer care bij Renewi, vertelt alle ins en outs over zijn mooie klantcontact afdeling. Hoe hij dagelijks met het vak klantcontact bezig is, continu processen verbetert ten behoeve van de klant en innovatie toepast. Je leert:
- Wat het voordeel is van 1 klantcontact afdeling met daarin de operatie, digital en proces management
- Hoe je medewerkers ondersteunt met speech to text
- De ‘Mijn Omgeving’ als hygiene factor én hoe je die continu optimaliseert
- Hoe je AI toe kunt passen binnen afvalcontainers
- Wat je leert van (letterlijk) dicht bij je medewerkers zitten
Edward werkt met zijn team aan de sweet spot van digitalisering en innovatie, en het optimaliseren van de klantervaring. Wil je jouw klantcontact naar een hoger niveau tillen? Mis deze aflevering niet!