In deze podcast hoor je hoe Rabobank generatieve AI inzet op twee fronten: klantcontact én medewerkerssupport. Samen met Frodo de Poortere (Rabobank) en Sander Hesselink (Coniche) bespreken we o.a. chatbots, een hybride aanpak en een community van 16.000 testers.
Op 22 mei hoor je tijdens Digital Conversation 2025 van Frodo de Poortere hoe Rabobank AI inzet om klantinteracties te verbeteren én medewerkers te ondersteunen. Maar… wil je nu alvast een kijkje in de keuken?

– Hoe Rabobank chatbots en AI-tools slim combineert
– Waarom generatieve AI nooit alleen mag opereren
– Hoe medewerkers dagelijks worden geholpen met slimme samenvattingen
– Wat Rabobank leerde van 16.000 klanten in hun Rabo Labs community
– Waarom generatieve AI nooit alleen mag opereren
– Hoe medewerkers dagelijks worden geholpen met slimme samenvattingen
– Wat Rabobank leerde van 16.000 klanten in hun Rabo Labs community