Nu voorbereiden op klantcontact over 3-5 jaar, zo doe je dat.
5 juni 2025
Hoe ziet klantcontact eruit in 2028? Waar zet je wél op in en waar niet? En hoe balanceer je tussen de korte, middellange en lange termijn?
Op donderdag 17 april 2025 organiseren Riverwise en Seamly in samenwerking met CCMA een evenement voor een select aantal besluitvormers om deze vragen te beantwoorden.
Vanuit het perspectief Klant & Techniek delen we waar klantcontact naartoe beweegt, ondersteund door concrete praktijkcasussen. Daarna gaan we in gesprek over verschillende toekomstscenario’s en hoe je jouw organisatie hierop voorbereidt.
Wat haal je uit deze sessie?
- Een scherpe visie op de transformatie van klantcontact en inzicht in waar wel en niet op in te zetten om op middellange termijn succesvol te zijn.
- Een middag van interactie over dit strategische vraagstuk met gelijkgestemden uit verschillende sectoren.
Wat verwachten we van jou?
Deze sessie is bedoeld voor besluitvormers in klantcontact en dienstverlening. Ga jij over de strategische prioriteiten binnen jouw organisatie? Dan nodigen we je graag uit.
Praktische Informatie
Datum: Donderdag 17 april
Locatie: Riverwise kantoor (Schiedamsedijk 42 3011 ED in Rotterdam)
Programma:
12.00 – 13.00 uur: inloop, welkom & lunch
13.00 – 16.30 uur: (Interactieve) sessies met concrete praktijkvoorbeelden
16.30 – 18.00 uur: Borrel
Klantcontact 2028-2030: voorbereid op de toekomst
Inschrijving voor de besloten bijeenkomst met als thema: Klantcontact 2028-2030: voorbereid op de toekomst