Manager of the Year 2025
20 november 2025
De zoektocht is begonnen!
Op 20 november 2025 komt de klantcontactbranche samen voor het meest prestigieuze evenement van het jaar: de Manager of the Year verkiezing. Een traditie die al meer dan 20 jaar het beste in klantcontactleiderschap in de spotlight zet.
In heel Nederland wemelt het van het talent en de CCMA is ieder jaar op zoek naar de allerbeste Manager of the Year in klantcontact! Het is weer tijd om te nomineren….
Je hebt tot en met 30 april de tijd om jouw manager te nomineren!
Het nomineren is begonnen!
Vul nu het formulier in en nomineer jouw Manager of the Year 2025
Ieder jaar gaat de CCMA op zoek naar de beste (contactcenter) Manager of the Year. Vorig jaar heeft Kim Kistemaker-Knape van Picnic de felbegeerde titel gewonnen. Ken jij iemand die echt een verschil maakt en die jij graag de titel ziet winnen in november?
Nomineer dan diegene door nu het formulier in te vullen!
Nomineren manager of the year 2025
Wie is in jouw ogen dé geschikte kandidaat voor de Manager-of-the-Year 2025?
Voorwaarden:
√ Minimaal 2 jaar in functie
√ Vast in dienst
√ Manager in klantenservice omgeving
√ We zoeken de beste Manager of the Year in klantcontact
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan