Iedere dag is er een nieuwe challenge, waar je met jouw team(s) aan mee kan doen.
Maandag 7 april: #SoManyYearsAgo
Stel je team of organisatie voor, aan de hand van een foto van zoveel jaar geleden. Wat is er veranderd in de afgelopen 2, 5, 10 of 15 jaar? Wat hebben jullie geleerd of ontwikkeld, wat awesome is om te delen?
Dinsdag 8 april: #LetsConnect
De Nationale Klantcontact Week, dat doe je samen! Laat zien op welke manier andere afdelingen binnen de organisatie betrokken worden bij de Nationale Klantcontact Week.
Woensdag 9 april: #BucketList
Welke initiatieven voor verbetering staan op de #BucketList van jullie klantcontact team? Deel ze hier! Inspireer anderen en vertel ons wat je wilt gaan doen, wanneer en waarom.
Donderdag 10 april: #ShineALight
De Nationale Klantcontact Week is er natuurlijk om de klantcontact medewerkers in het zonnetje te zetten. Op welke manier hebben jullie dit afgelopen week gedaan? Deel het met ons!
Vrijdag 11 april: #Winnaars
Vandaag gaat de jury langs bij de winnaars van de Nationale Klantcontact Week 2025! Welke drie bedrijven worden nog eens extra in het zonnetje gezet?
Deelname aan alle challenges is uiteraard vrijblijvend. Post jullie inzending op de dag van de challenge via Instagram of LinkedIn. Tag hierbij CCMA en gebruik de hashtags #NationaleKlantcontactweek , #NKW en #CCMA
Op donderdag 10 april om uiterlijk 16:00 moeten alle inzendingen binnen zijn, zodat de jury in beraad kan.
Op naar een geweldige NKW! Wil je intern al voorbereidingen gaan treffen en heb je behoefte aan nog meer ideeën? Zie onderstaand overzicht.