Op 23 mei presenteerde Sonja Groen haar Digitale Coach tijdens het CCMA Digital Conversation event. Voor de CCMA podcast doet ze nog eens alle ins en outs uit de doeken over hoe zij AI heeft toegepast binnen kwaliteitsmanagement in klantcontact.
Sonja Groen
Sonja is Director Handling Quality binnen KPN. Daar werkt ze inmiddels al ruim 16 jaar binnen klantcontact. Met een passie voor de mens en kwaliteitsverbetering voert zij telkens verbeteringen door om het voor klanten én medewerkers nog mooier te maken.
Medewerkers zichzelf laten coachen en ontwikkelen door de inzet van AI binnen kwaliteitsmanagement. Hoe je dat aanpakt? In deze aflevering van Kijkje in de Keuken vertelt Sonja Groen hoe ze de Digitale Coach heeft geïmplementeerd binnen KPN. Door middel van de Digitale Coach kunnen KPN medewerkers zelf 24/7 zien waar hun ontwikkelpunten liggen.
Sonja is Director Handling Quality en werkt al 16 jaar bij KPN binnen klantcontact en kwaliteitsmanagement. Met een passie voor de mens wil zij medewerkers in staat stellen om zichzelf te blijven ontwikkelen. Waardoor gesprekken beter worden én de klant beter geholpen wordt.
In deze aflevering hoor je:
- De visie achter de introductie van de Digitale Coach binnen KPN
- De rol van AI binnen kwaliteitsmanagement en klantcontact.
- Hoe de implementatie van de Digitale Coach verlopen is
- De balans tussen mens en technologie in kwaliteitsverbetering.
- Het belang van de medewerkersjourney in de implementatie van AI in kwaliteitsmanagement
- De toekomst van de Digitale Coach: hoe gaat AI de medewerkers coachen zonder tussenkomst van een mens
Mis deze aflevering niet waarin Sonja haar inzichten deelt over hoe AI en de Digitale Coach de klantenservice bij KPN verbeteren. Ontdek de uitdagingen van het invoeren van geavanceerde technologie in een groot bedrijf als KPN. En leer welke inzichten en resultaten de Digitale Coach heeft opgeleverd.
Veel luisterplezier!