CCMA
  • Home
  • Events 2025
    • 11 CCMA Awards 2025
      • Manager of the Year
        • Finalisten 2025
      • Teamleider van het Jaar
      • CCMA Future Award
    • Terugkijken op eerdere events
  • Nieuws
  • Kijkje in de keuken
  • Podcast
  • Over CCMA
    • Het bestuur
    • Vrienden Van CCMA
    • Leden Van CCMA
    • Historie
    • Internationaal
  • Contact
  • Menu Menu

CCMA sitevisit XL

25 en 26 januari 2024

We kijken terug op een geslaagde Sitevisit XL op 25 en 26 januari. Met een beoordeling van 5 uit 5 sterren delen we graag een aantal quotes uit de feedback:

“Goede afwisseling in het programma, snelheid zat erin, mooie bedrijven bezocht en fijne groepssfeer”

“Fantastisch! Goed georganiseerd. Hoe kunnen we meer contact specialisten motiveren om mee met de CCMA sitevisit XL studiereis mee te gaan?”

“Ik vond het echt heel erg leuk! Waardevol om met andere CX leaders echt in een kleine groep elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren”

Dank DHL, Centraal Beheer, KPN en TUI voor de mooie bedrijfsbezoeken!

Hieronder vind je de foto’s. We zien je graag volgend jaar!

Let op: het duurt even voordat de foto’s geladen worden.

Programma

25 januari
9:00 Aftrap CCMA sitevisit XL bij het 1e bedrijf
12:00 Lunch
14:00 Bezoek 2e bedrijf
17:00 Vertrek naar hotel
18:00 Netwerkborrel
19:00 Diner en voor wie het wil een gezellig avondje uit.

26 januari
9:00 Vertrek naar bedrijf 3
12:00 Lunch
14:00 Bezoek aan het 4e bedrijf
16:00 Afsluiting sitevisit met netwerkborrel

Netwerk

Tijdens de tweedaagse sitevisit leer je elkaar goed kennen. We gaan met 25 tot 30 professionals in klantcontact op pad. Gedurende de dagen heb je veel tijd om met elkaar te sparren over de uitdagingen waar je iedere dag tegenaan loopt. Doordat het een kleine, besloten groep is, wordt er in openheid veel gedeeld en gepresenteerd.

Kosten

De deelname aan de CCMA sitevisit XL kost ongeveer 350,-. Hierin zit inbegrepen:
– op beide dagen een lunch
– een 3-gangendiner op de eerste dag
– een hotelovernachting
– op beide dagen een netwerkborrel

Deelnemers CCMA Sitevisit XL 2024

Eneco
Remeha
Paula’s Choice
BudgetThuis
Centraal Beheer
Emat
Bluecurrent
Neder Betuwe

Abn Amro
PWN
Tui
Cygnific
KPN
FloraHolland
Aegon

Dela
DHL
Odido
de Bijenkorf
UWV
VGZ
RCN Vakantieparken

Tijdens de sitevisit XL 2024 bezochten we:

De sitevisit XL wordt mede mogelijk gemaakt door de vrienden van de CCMA

CCMA Contact

De CCMA is een vereniging van professionals in klantcontact en wordt bestuurd zonder vaste medewerkers. Het kan daarom 1 of 2 werkdagen duren voordat we vragen per mail beantwoorden via [email protected]

Handig

  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Verbinding in klantcontact
ccma.nl © 2025
  • Privacyverklaring
  • Cookie-instellingen
  • Cookiebeleid (EU)
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}