Let’s Connect!
Dit jaar is het thema van Manager of the Year “Let’s Connect”. Als we dit thema doortrekken naar management dan gaat leiderschap gaat over communicatie, transparantie en betrouwbaarheid. De jury beoordeelt de deelnemers op de volgende punten:
• Persoonlijke groei
• Groei van team en medewerkers
• Groei van running the business
• Groei van changing the business
Jureringsproces Manager of the Year 2024
Om tot een zorgvuldig gekozen winnaar te komen die met de titel ‘Manager of the Year’ naar huis gaat, heeft de jury voor het volgende jureringsproces gekozen:
Januari 2024: Evaluatie juryproces 2023
De jury heeft alle input vanuit de evaluaties rondom het juryproces 2023 meegenomen voor het ontwerp van het juryproces 2024. De uitleg van het hele juryproces tijdens de finale-avond werd erg gewaardeerd. De onderlinge contacten tussen de finalisten mochten volgens de finalisten juist eerder plaatsvinden. Het is immers een intensief maar ook een zeer leerzaam proces, waarbij je in nauw contact bent met vakgenoten die zo’n zelfde soort functie hebben als jij. Ook dit jaar is het jurybezoek op kantoor bij de finalisten een belangrijk onderdeel in de verkiezing naar de Manager of the Year 2024.
Maart 2024: Het nomineren is gestart!
Iedereen kan een manager van een Klant Contact Center nomineren voor Manager of the Year door op de website van het CCMA een formulier in te vullen met een onderbouwing waarom die manager in aanmerking komt voor de titel.
April 2024: Genomineerden leveren vragenformulier in
28 april is de sluitingsdatum en ontvangen de genomineerden een inhoudelijk vragenformulier. De genomineerden vullen dit formulier in waarmee ze hun rol toelichten evenals hun visie op klantcontact.