Maak kennis met ons bestuur

Voorzitter | Bart van de Sande
Penningmeester | Maarten Oosterhoff
Algemeen bestuurslid | Melanie Stemerdink
Algemeen bestuurslid | Maaike Rosendaal
Algemeen bestuurslid | Anne-Marie Beurskens
Algemeen bestuurslid | Wout Hut
Algemeen bestuurslid | Rommy Verschelling

en ja, we moeten hoognodig een nieuwe bestuursfoto maken 😉

Bart van de Sande

Ik ben Bart, getrouwd met Sara en trotse vader van Jennifer van 8 en Yorik van 5. We wonen met veel plezier in Rotterdam, de stad van hard werken, pragmatisme en humor.

Sinds oktober 2022 ben ik verantwoordelijk voor de afdeling Customer Care Personal & Wealth Clients binnen ABN AMRO. Mijn passie is om teams samen te stellen waar de combinatie van plezier, ambitie en digitaliseren voor klantgerichte resultaten zorgt. Mensen coachen en strategie in concrete, tastbare acties vertalen vind ik geweldig.

Mijn overtuiging is dat als je maximaal betrokken medewerkers samen laat werken aan innovatie & technologie je de beste klantreizen realiseert. Ik heb er veel plezier in om deze ervaringen te delen: via visits bij ABN AMRO, presentaties op events en via mijn rol in CCMA-bestuur. Een gedreven groep van mensen uit verschillende branches met wie wij samen verder bouwen aan de doelstelling om klantcontact professionals te verbinden en helpen excelleren. We treffen elkaar snel!

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Maarten Oosterhoff

Mijn naam is Maarten Oosterhoff, ik loop nu zo’n 23 jaar rond in de klantcontactwereld. Ooit begonnen bij PTT Telecom en daarna bij verschillende bedrijven gewerkt. Bij telco’s, energiebedrijven, zorg, ecommerce. Zowel nationaal als internationaal. En in heel veel rollen, van agent tot directeur, van trainer tot teamleider.

Tussendoor heb ik een periode in Costa Rica gewoond, waar onze zoon, Tim, is geboren. Sinds 8 jaar woon ik in Bilthoven. Heerlijk in de bossen, al blijft de jungle wel erg trekken.

Als interim manager klantenservice mag ik bij veel bedrijven in de keuken kijken. Leren van de ene, ervaren bij de andere, toepassen bij de derde. En op elke plek krijg ik nieuwe inzichten, uitdagingen en….heel veel collega’s die allemaal passie voor dit vakgebied hebben: klantenserviceprofessionals!

Ik zie je graag op één van de evenementen van de CCMA. Je doet jezelf tekort als je daar niet een keertje mee komt kijken en je verbindt met vakgenoten.

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Melanie Stemerdink

Ik ben Melanie Stemerdink en woon met mijn man in Arnhem. Wij hebben twee uitwonende kinderen, in Amsterdam en Utrecht.

Mijn loopbaan ben ik begonnen als officier bij de Koninklijke Landmacht, via mijn studie Politicologie aan de Universiteit van Nijmegen naar de gemeente Overbetuwe. Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar de private sector en om precies te zijn naar InShared Verzekeringen als Manager Customer Service. Daar is mijn liefde ontstaan voor het vak van klantcontact.

Aansluitend ben in de rol gestapt van Dedicated Engagement Officer bij Yource waar het ontwikkelen van een verdere partnership met partners centraal stond. Op dit moment werk ik bij Cygnific als commercial manager waarbij ‘ we help customers on a delightful journey’ altijd het uitgangspunt is.

Als bestuurslid van de CCMA wil ik, samen de andere bestuursleden, klantcontact verder ontwikkelen en op de kaart zetten. Daarnaast ben ik jurylid van het event Manager of the Year. Klantcontact is een prachtig vak!

Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel.

Maaike Rosendaal

Aangenaam! Mijn naam is Maaike Rosendaal. Ik ben forty something, getrouwd en ben moeder van 3 hele sportieve kinderen. Na mijn studie Communicatieweten-schap aan de Universiteit van Amsterdam heb ik 12 jaar gewerkt in diverse functies in marketingcommunicatie bij een groot multimediabedrijf en een mediaexploitant.

Nu werk ik voor PWN, een prachtig bedrijf in Noord-Holland wat zorgt voor zuiver (en genoeg!) drinkwater en voor het natuurbeheer van onze duinen aan de kust. Sinds het schrijven van de Klantcontactstrategie heb ik een liefde ontwikkeld voor klantcontact/ customer experience en als programmamanager van de implementatie van de Klantcontactstrategie is dat alleen maar versterkt. Nu werk ik als teammanager Klantcontactcentrum samen met een collega-manager met wie we de service en dienstverlening managen voor 700.000 klanten. De komende tijd is de focus om een strategische positie in het bedrijf te krijgen en de klant centraal te stellen in een organisatie waar klanten niet weg kunnen. Juist daarom werken wij met ons team en externe partner zo hard aan klanttevredenheid en alles wat daarvoor nodig is. Dat we op de goede weg zijn, bewijst een CSAT van 8,4 na contact.

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Anne-Marie Beurskens

Ik ben eigenaar van Uptimised en help bedrijven in het verbeteren, ‘uptimisen’, van hun customer care. In mijn werk vertegenwoordig ik de stem van de klant door mij in zijn schoenen te verplaatsen. We zijn immers allemaal klant bij meerdere bedrijven, en willen graag zo goed mogelijk geholpen worden. Van nature ben ik nieuwsgierig en leergierig aangelegd en probeer ik vaak nieuwe methodes of technologieën uit. Ik snap wat  veranderingen in de website of online journeys voor impact kunnen hebben op de operatie.

Ik begeef me op het snijvlak van de operatie, de mensen die daadwerkelijk de chatjes en telefoontjes afhandelen, en digitale service: de website, apps en chatbots die klanten in staat stellen zelf het antwoord op hun vraag te vinden. Mijn passie is het aanbieden of verbeteren van online diensten waardoor klanten een betere customer journey krijgen en de klantenservice minder calls.

Als bestuurslid van de CCMA wil ik professionals binnen klantcontact met elkaar verbinden, van elkaar leren en inspireren, of dat nu online of offline plaatsvindt.

Voor meer informatie check mijn Linkedin profiel.

Wout Hut

Ik ben Wout Hut en samen met Marjolein de trotse ouder van Mylou (12) en Boyan (6). Altijd woonachtig geweest in Flevoland en sinds begin 2022 in Zeewolde.

Tijdens mijn studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam was ik naast mijn studie al volop actief in klantcontact. In 1999 begon ik als telemarketeer van een financieel adviesbureau en leerde van mijn allereerste teamleider wat er allemaal komt kijken bij een goed, fijn en persoonlijk gesprek. Ik denk nog vaak terug hoe belangrijk het is geweest in mijn persoonlijke ontwikkeling en latere werk hoe hij mij bewust heeft gemaakt van elk woord, kuchje en de kracht van een stilte. Klantcontact doet ertoe en je kunt in ieder gesprek impact maken op mensen.

Direct na afronding van mijn studie werd ik callcenter manager. De afgelopen 20 jaar heb ik in verschillende functies gewerkt, vaak met een sterke focus op klantcontact, commercie, verandering en data. Sinds begin 2020 ben ik directeur klantenservice van Budget Thuis en sinds juni 2022 COO.

In mijn vrije tijd geniet ik van mijn gezin, onze families, vakanties en het leven. We gaan naar sportevenementen, musea, theaters, natuur, pretparken en steden.

Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel.

Ons team

We zijn meer dan een groepje experts. We zijn een familie van gelijkgestemden en we gebruiken onze passie en wat we kunnen om echt een verschil te maken. Naast onze inhoudelijke connectie op het vlak van klantcontact hebben we veel lol met elkaar.