Prijzen uitgebreid met nieuwe categorieën – uitreiking op 20 november 2025
De spanning stijgt: over enkele weken vindt de uitreiking van de CCMA Awards 2025 plaats. Samen met hoofdsponsor Coniche is de gerenommeerde CCMA Manager of the Year samengevoegd met de verkiezing Teamleider van het Jaar. Daarnaast is een nieuwe prijs geïntroduceerd: de Future Award, die de toekomst van klantcontact belicht.
Deze uitbreiding weerspiegelt de groei en professionalisering van de klantcontactsector en erkent het brede spectrum aan talent en impact in de branche.
Dit CCMA evenement combineert de spotlight en erkenning van vakgenoten met inhoud en inspiratie. Waar we als branche AI in alle events de boventoon zien voeren, hebben we dit keer besloten om juist ‘Leiderschap in tijden van verandering’ extra aandacht te geven. Marc Lammers (https://www.marclammers.nl/) gaat daar in zijn key-note uitgebreid op in.
Daarnaast presenteren we kort de laatste update van het CCMA Klantcontact 2028-2030 onderzoek.
De feestelijke uitreiking vindt plaats op donderdag 20 november 2025 tijdens een exclusief diner in de kapel van het Eemklooster in Amersfoort, waar de top van de klantcontactwereld samenkomt.
Prestigieuze prijzen en selectieproces
Uit de vele nominaties hebben de, onafhankeljke, jury’s een eerste selectie gemaakt. Vervolgens kozen de jury’s – bestaande uit ervaren experts, voormalige winnaars en brancheprofessionals – de finalisten per categorie. In de komende weken worden de bedrijfsbezoeken en jury-interviews afgerond, waarna tijdens de awardshow de winnaars bekendgemaakt zullen worden.
De awards in 2025:
Manager of the Year 2025 – De invloedrijkste klantcontactmanager
Voor managers die hun organisatie naar een hoger niveau tillen en een voorbeeld zijn voor de gehele branche. De jury kijkt naar strategisch leiderschap, innovatie en bewezen impact op medewerkers en klanten.
Finalisten Manager of the Year 2025:
- Tom Custers (NieuweStroom)
- Sahar Salimian (Monuta)
- Erwin Hasselt (Feenstra)
- Jolanda Nijland (Univé)
- Stephanie Spiessens (ABN Amro)
Teamleider van het Jaar – De drijvende kracht achter operationeel succes (Powered by Coniche)
Voor teamleiders die inspireren, prestaties structureel verbeteren en bijdragen aan klanttevredenheid door sterke coaching en teamdynamiek.
Finalisten Teamleider van het Jaar 2025:
- Sylvana Norion (ABN Amro)
- Mark Roosken (Bol.com)
- Amina Ait El Abd (Enexis)
Future Award – De toekomst van klantcontact (Powered by Yource)
Voor organisaties die met baanbrekende innovaties – zoals digitale transformatie, procesoptimalisatie, AI-toepassingen of vernieuwende klantinteracties – richting geven aan de toekomst van de sector.
Finalisten Future Award 2025:
- Linda Zwijsen (Vattenfall)
- Alex Terpstra (ABN Amro)
- Ruud Huigsloot (Eneco)