CCMA Homepage      Over CCMA      Bestuur

Bestuur CCMA

Het CCMA bestuur bestaat uit de volgende bestuursleden:

 

Voorzitter Ingrid Schermer  
Penningmeester Kees de Vreugd  
Secretaris Cécile Engelsma  
Algemeen bestuurslid Bart Boere  
Algemeen bestuurslid Sander Kouwenhoven  
Algemeen bestuurslid Melanie Stemerdink  
Algemeen bestuurslid Diederik Renne  

 

 

 

Ingrid Schermer

Graag wil ik me voorstellen als voorzitter van het CCMA. Mijn naam is Ingrid Schermer-Jannink. Ik woon in Wassenaar, ben getrouwd en ik heb 2 dochters van 10 en 12 jaar. Ik tennis fanatiek en loop hard om fit te blijven. Ik houd van gezelligheid en een geintje.

Mijn klantcontact ervaring heb ik opgedaan in de Telecom wereld, in verschillende functies bij KPN en Tele2. Ik heb 4 jaar in Duitsland gewoond en ben sinds 2015 terug in Nederland. Ik ben nu werkzaam bij Exact als Customer Success Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor het Customer Support van Nederland voor Cloud Solutions. Ik ben trots dat ik voorzitter mag zijn voor het CCMA, samen met de andere bestuursleden, vrienden en leden gaan we er een inspirerende, leerzame tijd van maken.
Voor meer info check mijn LinkedIn profiel.

 

Bart Broere

Hi, ik ben Bart Boere, Ik woon in Den Haag met mijn vrouw en 3 kinderen. Vorige eeuw heb ik het eerste call center gebouwd voor ING Bank, hierna ben ik via ING Direct en Nationale Nederlanden bij Centraal Beheer terecht gekomen. Hier ben ik verantwoordelijk voor klantcontact: centraalbeheer.nl, telefonie, e-mail, chat, app en chatbot. Klantcontact is het mooiste werkgebied dat er is, deze passie deel ik graag met vakgenoten.
Voor meer informatie check mijn LinkedIn Profiel.

 

Sander Kouwenhoven

Hallo, ik ben Sander Kouwenhoven. Ik woon afwisselend in Delft en Zoetermeer, met mijn partner en onze kinderen. Ik heb 3 dochters en 2 cadeau dochters en moet mij dus staande weten te houden in een huis vol vrouwen. Ik ben als agent begonnen in 2005 bij Coolblue en al snel opgeklommen tot manager klantenservice, waar ik kon meebouwen aan de organisatie zoals die nu staat. Het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Trots! Daarna was ik tot 2019 werkzaam als manager Customer Service bij BCC om daar ook stappen te maken richting customer centricity. Nu als ZZP'er aan de slag als Klantenservice Dokter. Het mooie van dit vak vind ik de veelzijdigheid, werken met mensen en het zo efficiënt mogelijk inrichten – met een beperkt budget- van je contact center en daarbij de klant altijd op de eerste plaats te zetten. Dat doe ik ook graag door me buiten de geijkte paden te begeven. Ik mis binnen het vak een kennisplatform om met collega managers te kunnen sparren en hoop deze bij de CCMA te kunnen ontwikkelen. Want is Erlang C nog wel de rekenmethode? Voor meer informatie check mijn LinkedIn Profiel.

  

Melanie Stemerdink

IIk ben Melanie Stemerdink en woon in Arnhem met mijn man. Wij hebben twee uitwonende kinderen van 23 & 19 jaar. Zij studeren in Amsterdam en Utrecht. 
Mijn loopbaan ben ik begonnen als officier bij de Koninklijke Landmacht, via de gemeente Overbetuwe naar InShared Verzekeringen als Manager Customer Service. Daar is mijn liefde ontstaan voor het vak van klantconctact. Op dit moment werk ik als Dedicated Engagement Officer bij FINTREX waar de klant in al z'n vormen altijd centraal staat. Als bestuurdslid van CCMA wil ik, samen de andere bestuursleden, klantcontact verder ontwikkelen en op de kaart zettten. Het is een prachtig vak! Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel

 

Diederik Renne

56 jaar, getrouwd, een zoon en een dochter. Woont in Hazerswoude-dorp. Loopbaan: manager Randstad, commercieel directeur SNT (Webhelp), Klant Contact Services (Achmea), nu interim manager. Gedreven, optimist, pragmatisch, creatief, oog voor resultaat, verbinder en mediator. Mijn motto: mensen en business laten groeien vanuit vertrouwen.

 

Cécile Engelsma

Bouwjaar 1973. Woonachtig in Beverwijk, werkzaam in Amsterdam. Never a dull moment met partner en 3 zoons. Hart sinds 1996 verpand aan de volkshuisvesting. In 2010 gestart als manager Klantcontactcentrum bij Rochdale, nu actief als manager Klantdienstverlening met breed mandaat binnen de organisatie ter verbetering van de dienstverlening. 2018 finalist Manager of the Year CCMA. Gek op muziek (van alles!), lezen, theater, geschiedenis, film & tv. Klant- resultaat- en mensgericht, denker & doener, leergierig, veerkrachtig, concreter is beter!

 

Kees de Vreugd

50 jaar, getrouwd, twee zoons. Ik woon in Katwijk aan Zee. Econoom van origine, gewerkt bij NUTS-Ohra, Financieel dagblad, Hanson Interim management (diverse CC opdrachten), Essent, Dong Energy. Momenteel bij Greenchoice (directeur operations). Focus op strand en zee…lid van RvT KNRM station Katwijk. ‘Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan..’

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2019 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING