CCMA Homepage      Over CCMA      Bestuur

Bestuur CCMA

Het CCMA bestuur bestaat uit de volgende bestuursleden:

 

Voorzitter Sandra van Maarseveen  
Penningmeester Maarten Vader  
Secretaris Cécile Engelsma  
Algemeen bestuurslid Atze Broeckmans  
Algemeen bestuurslid Melanie Stemerdink  
Algemeen bestuurslid Maaike Rosendaal  
Algemeen bestuurslid Anne-Marie Beurskens  

 

Sandra van Maarseveen 

Ik ben Sandra van Maarseveen, 41 jaar, getrouwd met Bas en moeder van 2 gezellige meiden van 3 en 5. We wonen in Rotterdam, waar ik na mijn studie Bedrijfskunde ben blijven ‘hangen’, met wat tussentijdse langere uitstapjes naar mooie plekken op de wereld. De eerste 15 jaar van mijn carrière heb ik in de consultancy gewerkt bij Accenture. Ik heb bij veel verschillende opdrachtgevers gewerkt aan het creëren van de ultieme klantervaring, met een goed draaiende operatie en blije medewerkers. Nu ben ik sinds een jaar aan de slag als Manager Customer Care & Operations van Eneco, weer een superleuke en mooie uitdaging met een heel professioneel en gezellig team. Ik vind het mooi om te zien hoe, in de afgelopen jaren, het vak van klantcontact een steeds prominentere rol krijgt binnen bedrijven als het echte hart en de stem van de klanten waar we het uiteindelijk voor doen.

Naast mijn werk en gezin zijn mijn andere grote liefdes: reizen, uit eten met vrienden en familie, fotografie, mooie landschappen, verlaten steden of gebouwen, kunstmusea, lezen, Zuid-Afrikaanse wijn en chocolade. Die laatste probeer ik er dan weer af te werken met rondjes hardlopen, maar ik vrees dat het nooit écht een hobby zal worden.

Melanie Stemerdink

Ik ben Melanie Stemerdink en woon in Arnhem samen met mijn man. Wij hebben twee uitwonende kinderen van 23 & 19 jaar. Zij studeren in Amsterdam en Utrecht. 
Mijn loopbaan ben ik begonnen als officier bij de Koninklijke Landmacht, via de gemeente Overbetuwe naar InShared Verzekeringen als Manager Customer Service. Daar is mijn liefde ontstaan voor het vak van klantcontact. Op dit moment werk ik als Dedicated Engagement Officer bij YOURCE waar onze flexkrachten en de klant in al z'n vormen altijd centraal staan en een verdere partnership aangaan. Hiervoor hebben we een Engagement route ontwikkeld om onze medewerkers nog meer te binden & boeien en onze klanten écht te ontzorgen.
Als bestuurslid van de CCMA wil ik, samen de andere bestuursleden, klantcontact verder ontwikkelen en op de kaart zetten. Daarnaast ben ik jurylid van het event  Manager of the Year. Klantcontact is een prachtig vak!
Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel

Cécile Engelsma

Bouwjaar 1973. Woonachtig in Beverwijk, werkzaam in Amsterdam. Never a dull moment met partner en 3 zoons. Hart sinds 1996 verpand aan de volkshuisvesting. In 2010 gestart als manager Klantcontactcentrum bij Rochdale, nu actief als manager Klantdienstverlening met breed mandaat binnen de organisatie ter verbetering van de dienstverlening. 2018 finalist Manager of the Year CCMA. Gek op muziek (van alles!), lezen, theater, geschiedenis, film & tv. Klant- resultaat- en mensgericht, denker & doener, leergierig, veerkrachtig, concreter is beter!

Maarten Vader

Sinds 2010 werkzaam in de contactcenter branche. Voorheen werkzaam in de creditmanagement-branche en hier mooie ontwikkelingen doorgemaakt met klantgericht incasseren en een belangrijke bijdrage geleverd aan de veranderingen in de incassomarkt ten aanzien van klantgerichtheid. Op dit moment werkzaam in de energiesector bij Total. Total is een wereldwijde speler in olie en energie. Binnen Total ben verantwoordelijk voor Operations & Customer Care, een geweldige uitdaging die hier ligt. In 2017 heb ik de Manager of the Year award in de wacht mogen slepen, een geweldige ervaring om mee te maken. In mijn persoonlijke leven ben vooral sportief en ik hou van lekker eten, met die combinatie ook mooi in balans. Binnen de CCMA ben ik verantwoordelijk voor de financiële zaken in de rol van penningmeester. Erg leuk om betrokken te blijven in de sector en je ontmoet veel leuke mensen. Linkedin

Anne-Marie Beurskens

Mijn passie voor klantcontact is gestart tijdens mijn studentenbaan bij een facilitair call center. Na werkzaam geweest te zijn in IT en marketing ben ik sinds een aantal jaren weer terug waar het ooit begon: klantenservices. In mijn werk probeer ik altijd de stem van de klant te vertegenwoordigen door mij in zijn schoenen te verplaatsen: Hoe zou een klant dit ervaren? Van nature ben ik nieuwsgierig en leergierig aangelegd. In mijn werk probeer ik in die hoedanigheid vaak nieuwe methodes of technologieën uit. Vooral op het vlak van digitale service. Bij Ben mocht ik niet alleen de operatie aansturen maar was ik ook verantwoordelijk voor alle selfservice functionaliteiten online. Daardoor kan ik goed de ‘voorkant’ aan de ‘achterkant’ knopen en snap ik wat de impact van veranderingen in de website of online journeys kunnen hebben op de operatie. Na een kort sabbatical ben ik als zelfstandige gestart in klantcontact, om bedrijven te helpen in het verbeteren van hun on- en offline service aan klanten. Mijn eerste opdracht vond plaats binnen Eneco, waar ik als product owner binnen Customer Care de nauwe samenwerking met team digital heb gezocht om daarmee de shift naar online, waaronder de verschuiving van call naar chat, verder vorm te geven. Voor de Kamer van Koophandel ga ik de chatbot door ontwikkelen, in mijn rol als projectmanager.

In mijn vrije tijd sport ik veel en ga ik regelmatig een rondje lopen langs de Kralingse Plas in Rotterdam. De marathon van Rotterdam blijft de mooiste, al heb ik ook erg genoten van de Berlijn en New York marathon. Chicago staat als volgende op mijn lijstje. Om al die sportiviteiten te compenseren drink ik graag een speciaal biertje met mijn vrienden. Reizen doe ik het liefst zo vaak mogelijk. Vroeger vrijwel altijd naar Azië of Zuid-Amerika; tegenwoordig zie ik dat Europa ook nog niet zo verkeerd is.

Als bestuurslid van de CCMA wil ik professionals binnen klantcontact met elkaar verbinden, van elkaar leren en inspireren, of dat nu online of offline plaatsvindt.

Maaike Rosendaal 

Aangenaam! Mijn naam is Maaike Rosendaal. Ik ben forty something, gelukkig getrouwd en ben moeder van 3 hele sportieve kinderen. Ik woon in Beverwijk, heel toevallig om de hoek bij Cecile. Na mijn studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam heb ik 12 jaar gewerkt in diverse functies in marketingcommunicatie bij een groot multimediabedrijf en een mediaexploitant. In die tijd deed ik, naast marketing, veel met data en effectiviteitsonderzoeken om aan te tonen dat adverteren werkt. Voor de innovatieve Resultaatmeter ontving ik een nominatie voor de Hans du Chatinierprijs voor professionals.

Nu werk ik voor PWN, een prachtig bedrijf in Noord-Holland wat zorgt voor zuiver (en genoeg!) drinkwater en voor het natuurbeheer van onze duinen aan de kust. Sinds het schrijven van de Klantcontactstrategie heb ik een liefde ontwikkeld voor klantcontact/ customer experience en als programmamanager van de implementatie van de Klantcontactstrategie is dat alleen maar versterkt. Nu werk ik als teammanager Klantcontactcentrum samen met twee collega-managers met wie we de service en dienstverlening managen voor 700.000 klanten. De komende tijd is de focus om een strategische positie in het bedrijf te krijgen en de klant centraal te stellen in een organisatie waar klanten niet weg kunnen. Juist daarom werken wij met ons team en externe partner zo hard aan klanttevredenheid en alles wat daarvoor nodig is. Dat we op de goede weg zijn, bewijst een CSAT van 8,4 na contact. 

Sporten, lekker eten (thuis of in een restaurant), gezelligheid, shoppen en met een kopje koffie of een wijntje in de tuin zitten met een zonnetje zijn dingen die ik graag en ook veelvuldig doe.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2021 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING