Studieries 2019 is bekend, we gaan naar België!

Dit jaar gaat de studiereis naar België: België biedt een heerlijke mix van cultuur, lekker eten, festivals, Belgische speciaal biertjes en leuke steden. En er is veel meer. We nemen je mee naar inspirerende bedrijven die laten zien hoe ze het anders doen met hun medewerkers op het gebied van klantcontact en klantenservice. We bezoeken diverse plaatsen en overnachten in Gent. We delen en vergaren, tijdens deze reis, kennis over de ontwikkelingen in het vak. De focus ligt op klantbeleving, digitale ontwikkelingen én de krapte en flexibiliteit op de arbeidsmarkt. Actuele vraagstukken in Nederland zijn het vertrekpunt voor deze studiereis. Eén van de bedrijven die we bezoeken is Colruyt Group. Colruyt Group is een Belgisch bedrijf dat in 1928 werd opgericht door Franz Colruyt en bekend is vanwege zijn retailactiviteiten met de Colruyt-supermarkten. De groep is echter ook actief in de groothandel, export, techniek en automatisering. Het is een familiebedrijf dat zich ontwikkeld heeft tot een multinationale groep, met de focus op retail en bijhorende activiteiten. Tijdens de sitevisit krijgen we een blik achter de schermen. We gaan zien en horen over hun bijzondere medewerkerscultuur en hoe zij hun klantenservice en klantcontact inrichten op het gebied van retail. Naast deze site-visit staan er nog een aantal mooie belevenissen en inhoudelijke sessies op de planning!

Meer info

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2019 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING