De klantcontact Quiz is een gratis (online) kennisspel

De klantcontact Quiz is een gratis (online) kennisspel voor organisaties met een klantcontact afdeling (klantenservice, helpdesk, etc.) waarbij medewerkers op basis van een spelelement worden getoetst en getraind op sector generieke klantcontact vaardigheden. De klantcontact Quiz kent twee jaarlijkse Awards: ‘de slimste klantcontact organisatie’ en ‘de slimste klantcontact medewerker’

De klantcontact Quiz is volledig kosteloos en wordt mogelijk gemaakt door de initiatiefnemers (Inspire) en haar sponsoren. Doelstelling van de Klantcontact Quiz (en de bijbehorende Award uitreiking) is om het werken in de klantcontactsector op een positieve manier te belichten. Bijkomend voordeel van de deelnemende organisaties is dat zij met de klantcontact Quiz geheel kosteloos een mooie tool in handen hebben om medewerkers op een leuke manier meer kennis (en bewustwording) bij te brengen van het vak. Daarnaast is het spelelement goed voor de teamspirit en werkt het positief door op de medewerkerstevredenheid.

 

Elk jaar wordt de quiz vernieuwd om de leerdoelen relevant te houden. Als organisatie hoef je echt niet veel tijd te stoppen in deelname van de Klantcontact Quiz. De Quiz geeft juist kennis mee en heeft als doelstelling om de bewustwording en funfactor van het vak te verhogen.

Deelname aan de Klantcontact Quiz is geheel kosteloos en wordt georganiseerd vanuit niet-commercieel oogpunt. Het (online) event vindt in september plaats en is heel laagdrempelig (kost bijna geen voorbereidingstijd). De resultaten van de Quiz zijn anoniem; elk deelnemende organisatie krijgt alleen zijn eigen resultaten te zien.

 

Voor meer informatie, zie brochure
KlantcontactQuiz_Insp.2020

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2020 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING