Call center gesprekken aannemen en tickets afhandelen in 1 applicatie

Evolve IP lanceert Call Center App in de Freshworks Marketplace! Een naadloze integratie tussen haar Cisco Broadworks Call Center en de ticketing oplossing van Freshworks.

De applicatie die beschikbaar is in de Freshworks Marketplace maakt het voor Freshdesk gebruikers mogelijk call center functionaliteit toe te voegen aan hun ticketing systeem. Medewerkers kunnen door deze naadloze integratie call center gesprekken afhandelen vanuit Freshdesk en hebben dus geen tweede applicatie nodig.

Wat zijn de voordelen voor een organisatie?

De “call center for Freshdesk app” van Evolve IP biedt alle functies die organisaties nodig hebben om gesprekken af te handelen in een call center. Agenten kunnen vanuit 1 applicatie (Freshdesk) werken waardoor ze klantcontact efficiënter kunnen afhandelen. Medewerkers hoeven klanten niet meer op te zoeken, tickets worden automatisch aangemaakt en gesprekken kunnen gestructureerd middels wachtrijen afgehandeld worden, en dat alles uit 1 applicatie.

Lees het volledige bericht hier of neem contact met ons op: 088-4283111

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2020 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING