CCMA Homepage      Event      CCMA Studiereis      Studiereis Londen 2018

Studiereis Londen 2018

Banner Londen

Londen is een stad met een mix van veel nationaliteiten en culturen. Londen is niet langer een stad zonder moderne skyline, waar alleen de Tower Bridge (1894) en de Big Ben (1859) het aangezicht bepalen. De stad gaat steeds meer de hoogte in. Natuurlijk zijn ook Londenaren in de ban van Brexit, het zal hun levenswijze zeker beïnvloeden. Benieuwd waarom Britten nooit warmliepen voor de kille en technocratische Europese instellingen? En welke invloed dit heeft op de organisaties van nu?

Klantcontact is overal, zowel in letterlijke als met name in figuurlijke zin. De CCMA en haar leden zijn betrokken bij ontwikkeling en innovaties in het vak klantcontact.  Daarom worden er, in samenwerking met EvolveIP,  gesprekken en ontmoetingen georganiseerd met organisaties in Londen. De jaarlijkse studiereis zal plaats vinden op donderdag 1 november en vrijdag 2 november.

Prime Minister’s Questions in het Lagerhuis worden Klantcontact Questions tijdens een sessie in Londen. In plaats van Brits politiek theater praten we met vakgenoten over de toekomst van klantcontact. Waar Brexiteers en Remainers elkaar beleefd doch zo venijnig mogelijk oratorisch bevechten, zullen wij tijdens deze reis kennis delen en vergaren over de ontwikkelingen in het vak waaronder de focus op klantbeleving en de krapte en flexibiliteit op de arbeidsmarkt.

Actuele vraagstukken in Nederland dienen als vertrekpunt voor deze reis. En bezoeken aan organisaties in Londen om te zien en horen wat zij nou anders doen ten opzichte van Europa of juist niet.

Inhoud

- 2 bedrijfsbezoeken/ 1 inhoudelijke sessie
- Kennis delen met collega’s uit het vak
- Lunches en diner / leisure programma

Wat levert het op?

- Unieke gelegenheid, combinatie business en kennis 
- Netwereken vakgenoten
- Actuele thema’s en vraagstukken in klantcontact
- Ideeën en inspiratie

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2021 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING