CCMA Homepage Event CCMA Awards Nomineren 2021 Is Weer Gestart
Door de huidige pandemie lijkt de wereld waarin wij leven en werken definitief veranderd, zeker ook in de customer contact center branche. Thuiswerken en op afstand je organisatie managen is niet meer weg te denken het komend jaar. Nieuwe dienstverleningsconcepten zijn ontstaan en managers worden getest op hun flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
Welke inspirerende persoonlijkheid wist ondanks deze veranderende tijden zijn rol als manager uitstekend te blijven vervullen? De vakjury van de Customer Contact Management Association (CCMA) gaat wederom op zoek naar de absolute managementtop van de klantcontactsector en uiteindelijk de Manager of the Year 2021. Om in aanmerking te komen voor de Manager of the Year Award moet de kandidaat aan een aantal criteria voldoen:
Inspirerend leiderschap, uitmuntend klantcontact, bevlogen vernieuwingsdrang, visionair en een ambassadeur van het vak en de branche; dat zijn kenmerken van iemand die in aanmerking komt voor de Manager of the Year Award.
Ook gelden er de volgende criteria:
Flexibiliteit, inspirerend leiderschap, uitmuntend klantcontact, bevlogen vernieuwingsdrang, een visionair en een ambassadeur voor het vak klantcontact. Dát is wat wij zoeken in de Manager of The Year 2021!
© 2021 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING