CCMA Homepage      Event      CCMA Awards      Nomineren 2021 Is Weer Gestart

 Wie wordt 'Met afstand de beste Manager Of The Year 2021'?!


Door de huidige pandemie lijkt de wereld waarin wij leven en werken definitief veranderd, zeker ook in de customer contact center branche. Thuiswerken en op afstand je organisatie managen is niet meer weg te denken het komend jaar. Nieuwe dienstverleningsconcepten zijn ontstaan en managers worden getest op hun flexibiliteit en aanpassingsvermogen. 

Welke inspirerende persoonlijkheid wist ondanks deze veranderende tijden zijn rol als manager uitstekend te blijven vervullen? De vakjury van de Customer Contact Management Association (CCMA) gaat wederom op zoek naar de absolute managementtop van de klantcontactsector en uiteindelijk de Manager of the Year 2021. Om in aanmerking te komen voor de Manager of the Year Award moet de kandidaat aan een aantal criteria voldoen:

Inspirerend leiderschap, uitmuntend klantcontact, bevlogen vernieuwingsdrang, visionair en een ambassadeur van het vak en de branche; dat zijn kenmerken van iemand die in aanmerking komt voor de Manager of the Year Award.

Ook gelden er de volgende criteria:

  • De Customer Contact Manager of the Year heeft een duidelijke visie op klantcontact en draagt die uit;
  • De Customer Contact Manager of the Year is bevoegd zelfstandig besluiten te nemen met een positief effect op klant en medewerker;
  • De Customer Contact Manager of the Year behaalt aantoonbare successen;
  • De Customer Contact Manager of the Year draagt zorgt voor een continue ontwikkeling van het klantcontact;
  • De Customer Contact Manager of the Year heeft passie voor in- en externe klanten;
  • De Customer Contact Manager of the Year vergroot de cirkel van invloed van het contactcenter binnen zijn/haar bedrijf;
  • De Customer Contact Manager of the Year inspireert de organisatie en vakgenoten;
  • De Customer Contact Manager of the Year is een ambassadeur voor de customer contactbranche en het verenigingsleven;
  • De Customer Contact Manager of the Year werkt minimaal 2 jaar in de klantcontact branche.


    Nomineer hier:


    Vul hieronder jouw contact gegevens in:




    * zijn verplichte velden

Manager Of The Year 2021

Flexibiliteit, inspirerend leiderschap, uitmuntend klantcontact, bevlogen vernieuwingsdrang, een visionair en een ambassadeur voor het vak klantcontact. Dát is wat wij zoeken in de Manager of The Year 2021! 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2021 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING