CCMA Homepage      Over CCMA      Bestuur

Bestuur CCMA

Het CCMA bestuur bestaat uit de volgende bestuursleden:

 

Voorzitter Ingrid Schermer  
Penningmeester Vacature  
Algemeen bestuurslid Bart Boere  
Algemeen bestuurslid Sander Kouwenhoven  
  Baukje Korsten  
  Melanie Stemerdink  

 

Paul Ridderhof 5sept18 (1717)_1

Van links naar rechts: Sander - Baukje - Ingrid - Bart - Melanie

 

Ingrid Schermer

Graag wil ik me voorstellen als nieuwe voorzitter van het CCMA. Mijn naam is Ingrid Schermer-Jannink. Ik ben 43 jaar oud, woon in Wassenaar, ben getrouwd en ik heb 2 dochters van 8 en 10 jaar. Ik tennis fanatiek en loop hard om fit te blijven. Ik houd van gezelligheid en een geintje.

Mijn klantcontact ervaring heb ik opgedaan in de Telecom wereld, in verschillende functies bij KPN en Tele2. Ik heb 4 jaar in Duitsland gewoond en ben sinds 2015 terug in Nederland. Ik ben nu werkzaam bij Exact als Customer Success Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor het Customer Support van Nederland voor Cloud Solutions. Ik ben trots dat ik voorzitter mag zijn voor het CCMA, samen met de andere bestuursleden, vrienden en leden gaan we er een inspirerende, leerzame tijd van maken.
Voor meer info check mijn LinkedIn profiel.

 

Bart Broere

Hi, ik ben Bart Boere, Ik woon in Den Haag met mijn vrouw en 3 kinderen. Vorige eeuw heb ik het eerste call center gebouwd voor ING Bank, hierna ben ik via ING Direct en Nationale Nederlanden bij Centraal Beheer terecht gekomen. Hier ben ik verantwoordelijk voor klantcontact: centraalbeheer.nl, telefonie, e-mail, chat, app en chatbot. Klantcontact is het mooiste werkgebied dat er is, deze passie deel ik graag met vakgenoten.
Voor meer informatie check mijn LinkedIn Profiel.

 

Sander Kouwenhoven

Hallo, ik ben Sander Kouwenhoven. Ik woon afwisselend in Delft en Zoetermeer, met mijn partner en onze kinderen. Ik heb 3 dochters en 2 cadeau dochters en moet mij dus staande weten te houden in een huis vol vrouwen. Ik ben als agent begonnen in 2005 bij Coolblue en al snel opgeklommen tot manager klantenservice, waar ik kon meebouwen aan de organisatie zoals die nu staat. Het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Trots! Sinds 2016 ben ik werkzaam als manager Customer Service bij BCC om daar ook stappen te maken richting customer centricity. Het mooie van dit vak vind ik de veelzijdigheid, werken met mensen en het zo efficiënt mogelijk inrichten – met een beperkt budget- van je contact center en daarbij de klant altijd op de eerste plaats te zetten. Dat doe ik ook graag door me buiten de geijkte paden te begeven. Ik mis binnen het vak een kennisplatform om met collega managers te kunnen sparren en hoop deze bij de CCMA te kunnen ontwikkelen. Want is Erlang C nog wel de rekenmethode?Voor meer informatie check mijn LinkedIn Profiel.

 

Baukje Korsten

Wat leuk dat je wilt weten wie ik ben. Ik heet Baukje Korsten, ben 50 jaar en woon met mijn 2 dochters (12 en 14) in Alphen aan den Rijn. Ik geniet van een dag waarin ik hard gewerkt heb en veel tot stand heb weten te brengen, daarnaast doe ik graag een spelletje en kan helemaal van de wereld zijn als ik een boek lees. Om te compenseren dat ik graag een hapje ga eten en ook graag een borreltje drink loop ik om de dag hard.

Al sinds 1996 ben ik werkzaam in klantcontact omgevingen waarin ik diverse functies heb mogen bekleden. Met een passie voor klantcontact en de ervaring om van verschillende kanten tegen dit contact aan te kunnen kijken lijkt het me fantastisch om hier nog weer een ervaring op te stapelen. Ik geniet van de kennisdeling in de 1 op 1 gesprekken, maar hoe mooi is het als je dit op grotere schaal kunt faciliteren?. Tevens is het mijn persoonlijke doelstelling om een stijging te realiseren van de naamsbekendheid en het aantal leden van de CCMA.
Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel.

 

Melanie Stemerdink

Ik ben Melanie Stemerdink en woon met veel plezier met mijn man en dochter (18) in Arnhem. Onze zoon (22) is inmiddels uit huis en woont in Utrecht. In mijn vrije tijd ga ik graag hardlopen en ben ik vaak te paard te vinden op de Hoge Veluwe en in Italië. Daarnaast houd ik van lekker koken, eten, borrelen met vrienden en reizen.

Sinds 2011 werk ik binnen de branche klantcontact. Met veel passie heb ik Klantcontact binnen InShared (opgericht 2009) helemaal zelf kunnen opzetten met als uitgangspunt ‘de hoogste klanttevredenheid tegen de laagste kosten’.InShared is een online verzekeraar waarbij de klanten alles zelf kunnen doen. De beste service is eigenlijk selfservice. Ter  inspiratie ga ik vaak op bezoek bij andere bedrijven, leren kun je namelijk van iedereen! Met trots ga ik aan de slag als algemeen bestuurslid bij CCMA om meer naamsbekendheid te realiseren en het kennisplatform verder vorm te geven zodat managers klantcontact van elkaar kunnen leren.
Voor meer informatie check mijn LinkedIn profiel

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING