Philipse Business School en School for Customer Management veranderen hun naam per 1 april 2019 in Coniche (Business School)

Philipse Business School en School for Customer Management veranderen hun naam per 1 april 2019 in Coniche (Business School) om zo nog beter de krachten van de verschillende disciplines te combineren. Voor het optimaliseren van klantcontact wordt nu meer dan 25 jaar ervaring verenigd in een kennishuis.

Coniche, e?e?n sterk merk
Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie onderscheidt Coniche zich van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties, om samen een duurzame inrichting te creëren.

Met het samenvoegen van de 3 labels tot 1 hebben wij ook onze slogan opnieuw gedefinieerd en vinden wij het een mooi moment om de Coniche huisstijl en website te vernieuwen.

Theorie en praktijk: ‘Coniche weet van klanten’
‘Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands, beschrijft. Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.

Wat betekent dit voor jou?
Je zult merken dat de communicatie vanaf nu altijd vanuit Coniche plaatsvindt en niet vanuit de voormalige 3 afzonderlijke labels. We gaan je informeren over het volledige portfolio, o.a. over adviesdiensten, interim-management, recruitment, trainingen en opleidingen. Daarnaast zul je merken dat we onze expertises nog meer geïntegreerd gaan aanbieden met als énig doel: jou als klant een nog betere dienstverlening te bieden. Kortom: hou ons in de gaten!


https://coniche.nl

 

 

 

 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2019 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING