And the winner is......

Tijdens een exclusief galadiner in Loods K van Fort Altena is op woensdag 3 oktober bekend gemaakt wie van de 4 finalisten zichzelf ‘Contact Center Manager of the Year 2018’ mag noemen. De finalisten hadden deze avond een laatste kans om zichzelf te presenteren voor de vakjury en de 130 aanwezige klantcontactspecialisten. De titel is uiteindelijk gegaan naar Rob Krijgsman van APG.

De CCMA Awards – Manager of the Year is een jaarlijks terugkerend event om de beste en meest vooruitstrevende customer contact manager in de spotlight te zetten. De 7-koppige vakjury mocht dit jaar aan de slag met maar liefst 85 genomineerden. Na een telefonisch intakegesprek en het invullen van een vragenlijst, kwam hier uiteindelijk een top 10 uit. Deze 10 kandidaten namen deel aan de halve finale, waarna de jury de 4 finalisten bekend maakte. Tijdens het exclusieve galadiner hebben de 4 finalisten zich een laatste keer gepresenteerd tegenover de jury en de 130 aanwezige klantcontactspecialisten. De winnaar van de CCMA Awards 2018 is uiteindelijk geworden Rob Krijgsman (APG).

“De afgelopen tijd heb ik het vaker gezegd, maar zonder goed team ben je nergens. Ik ben dan ook enorm trots op de collectieve prestatie die wij als team hebben geleverd en hoe wij de afgelopen periode hebben doorlopen”, Rob Krijgsman – Winnaar CCMA Awards 2018.

De finale werd gestart met 4 persoonlijke video’s waarin de weg naar de finale werd vastgelegd. Zo waren er onder andere de jurybezoeken, een workshop storytelling, het MatchQ profiel en hebben zij gewerkt aan een inhoudelijke case. Al deze opdrachten inclusief de finale hebben geleid tot het uiteindelijke juryoordeel. “We hadden 4 fantastische finalisten, die stuk voor stuk een ambassadeur zijn voor het vak. De winnaar weet innovatie in de dagelijkse praktijk toe te passen en is een inspiratie voor de sector. We kijken als jury zeer tevreden terug op de CCMA Awards – Manager of the Year 2018”, Bart Boere – Juryvoorzitter CCMA Awards. 

De CCMA Awards stonden dit jaar in het teken van ‘The Story of the Future’. Hoe ziet de toekomst van de klantcontactbranche eruit? Wat gaat er veranderen en waar moeten we op letten? Boris Wachters (FINTREX): “Het was een gala-avond waar de  professionaliteit vanaf spatte, met gasten vanuit alle klantcontact-disciplines, 4 genomineerden van zeer hoog niveau en Rob Krijgsman als uiteindelijke winnaar en nieuwe ambassadeur van de branche. De uitdagingen op de arbeidsmarkt zijn groot. Met visie en leiderschap zullen we aantrekkelijke werkomgevingen moeten creëren om klantcontactmedewerkers te behouden en nieuw talent aan te trekken. De 4 genomineerden hebben laten zien dat ze daarin uitblinken”.

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING