CCMA Homepage      Event      Nationale Klantcontact Week

Hoofdsponsor :  

Naast de waardering vanuit de bedrijven voor de klantcontact medewerkers, willen we meer aandacht voor het vak klantcontact. Met deze week willen we zowel bij de organisatie zelf als bij de medewerker een bewustzijn creëren waarom het belangrijk is om de juiste en de beste mensen in het contactcenter te hebben. Een klantcontactcenter met waardevolle mensen die meer tijd besteden aan waardevolle contacten, is prettig voor de klant en voor de organisatie. Dát kan het verschil maken!


De klantcontact medewerker, een echte specialist 

Klantcontact is een vak. De mensen die er écht goed in zijn, zijn vakspecialisten. Zij lossen problemen op, verwijzen klanten snel en efficiënt, helpen mensen verder en zorgen niet alleen voor tevreden, maar voor blije klanten! Klanten met een lach op hun gezicht, kunnen alleen geholpen worden door klantcontact specialisten met een lach op hun gezicht. Klantcontact specialisten die gelukkig zijn in hun werk, die het naar hun zin hebben bij het bedrijf waarvoor ze werken, die iedere dag weer gemotiveerd zijn en ongelooflijk hard werken. Daarom mogen zij best wat vaker in het zonnetje worden gezet. Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden ze erkend voor wie zij zijn: de specialisten die klanten gelukkig maken. En dat mag best eens flink gevierd worden!

NKW 2018

NKW afbeelding

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING