CCMA Homepage      Event      CCMA Awards      Over CCMA Awards

CCMA AWARDS – Manager of the Year is een event van de CCMA en wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers in de spotlight te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Deze succesverhalen dragen bij aan hoe we samen naar de toekomst kijken. Niet alleen de klant, maar ook de klantcontact medewerker moet centraal staan bij alles wat je doet.

Zij kunnen het sentiment van klanten maken of breken. Immers enthousiaste medewerkers zijn cruciaal voor de beste klantbeleving en daarmee voor het succes van de onderneming. Inspirerend leiderschap en bevlogen vernieuwingsdrang is ontzettend belangrijk. De connectie met en erkenning van zowel het team als de organisatie zorgt voor het op de kaart zetten van Klantcontact binnen de organisatie.

Hoofdsponsor FINTREX over de CCMA Awards 2019: “We kijken er wederom naar uit om de finalisten te horen. Daarmee geven we niet alleen het vak klantcontact maar vooral ook de professionals, de mensen, die belangrijk zijn in klantcontact de aandacht die ze verdienen.”

"The Secret"

Wat zijn de geheimen van de beste contact center managers? Hoe komt het dat zij nu zo succesvol zijn? De vakjury gaat dit jaar de best bewaarde geheimen ontfutselen bij de absolute managementtop van de klantcontact branche. 

ccma19-button-nomineer_1

Interview met Rob Krijgsman - APG (winnaar 2018)

Customer First is langs gegaan bij de CCMA Manager of the Year van 2018 Rob Krijgsman (APG). Hoe heeft hij de avond ervaren? Lees het interview hier!

Video: Maarten Vader over zijn ervaring met de CCMA Manager of the Year verkiezing!

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2019 - COPYRIGHT CCMA • PRIVACY VERKLARING