CCMA Homepage      Event      Baas In Contact

Hoofdsponsor :  

Als beroepsvereniging werken wij ook mee aan de verdere ontwikkeling van het vak klantcontact. Eén van de onderzoeken die de CCMA ondersteunt is de Baas in Contact Monitor.

Het doel van dit onderzoek is om de klantcontact branche nog beter, aantrekkelijker, maar vooral leuker te maken.  Om dit doel te bereiken is de Baas in Contact monitor opgezet, een onderzoek naar de meest aantrekkelijk werkgever in de klantcontact branche. Een onderzoek waaraan alle klantcontact specialisten in Nederland mee kunnen doen.

Waarom dit onderzoek?

Organisaties doen er alles aan om klanten aan zich te binden. In een tijd waarin de loyaliteit van klanten lijkt af te nemen, is dit een uitdaging op zich. De klant is niet alleen koning, maar ook recensent met vele media als gewillig platform met een miljoenenpubliek. Excellente klantbeleving is daarom essentieel. En dit bereik je met de beste klantcontact specialisten. De Nationale Klantcontact Week, waarbij de klant contact specialisten centraal staan, is dan ook bedoeld voor de contactcenter medewerkers die met hun vak bezig zijn en die het leuk en belangrijk vinden om na te denken over waarom zij het werk doen en wat hen aantrekt in hun werkgever.

 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet.

© 2018 - COPYRIGHT CCMA • DISCLAIMER